Je zou zeggen dat dit uit de kop komt..
jij draait in verhouding tot het ontwerp best lage toerentallen, ik gok dat het daarin gezocht moet worden.. En dan nog in combinatie met een romp, dus meer gewicht
Op een gestabiliseerd systeem zou ik zeggen dat de gain te hoog staat, in het geval van jouw lage toerentallen en flybar misschien de paddles te licht? dat is immers de mechanische stabilisatie..
hoger toerental = meer centrifugaal effect in de flybar..
lager toerental, zwaardere paddles nodig voor identiek effect ?
Ik heb dit namelijk zelf nog niet op mijn trex 600 terug gezien.. alleen bij een onzedelijk laag toerental zie je de staart op en neer gaan rommelen, het te harde rubber effect..
En ik vlieg toch ook regelmatig een nette bocht met af en toe een "enthousiaste" elevator actie
jij draait in verhouding tot het ontwerp best lage toerentallen, ik gok dat het daarin gezocht moet worden.. En dan nog in combinatie met een romp, dus meer gewicht
Op een gestabiliseerd systeem zou ik zeggen dat de gain te hoog staat, in het geval van jouw lage toerentallen en flybar misschien de paddles te licht? dat is immers de mechanische stabilisatie..
hoger toerental = meer centrifugaal effect in de flybar..
lager toerental, zwaardere paddles nodig voor identiek effect ?
Ik heb dit namelijk zelf nog niet op mijn trex 600 terug gezien.. alleen bij een onzedelijk laag toerental zie je de staart op en neer gaan rommelen, het te harde rubber effect..
En ik vlieg toch ook regelmatig een nette bocht met af en toe een "enthousiaste" elevator actie