brushess gimbals

omgebouwde cinestar, ook goed idee als je die kloon koopt van rctimer en dan ombouwt. is er al een werkende 3 as bord?

Laatst bewerkt door een moderator:
omgebouwde cinestar, ook goed idee als je die kloon koopt van rctimer en dan ombouwt. is er al een werkende 3 as bord?

Dat is geen omgebouwde cinestar, maar gewoon een eigen Duits ontwerp.

Mvg,

Michel

Laatst bewerkt door een moderator:
ben bang dat me arm328p naar de kloten is via de progger kom ik er ook niet in en kan de bootloader er niet op nieuw in schieten.
heb de progger op nieuwe ge progt met de laatste verzie werkt maar de chip blijft wijgeren.
ok dan maar een arduino naar spi gezet en nog eens proberen en ook niks zie nu ff niet wat ik nog kan doen.

baal

nieuwe chips besteld 5 stuks dus we gaan er een nieuwe op zetten en misschien een kom pleet nieuwe print bouwen voor 3 assen.
stappen motoren besturing ben ik me nog aan het verdiepen in kwa besturing.

Deze prutser gaat na zijn succes van de eerste gimbal nu een tweede bouwen. Ik heb alles al uitgedacht en kom uit qwa kosten op nog geen 50 euro voor het complete frame! Hij gaat prachtig worden! Foto's volgen later.

Zo vandaag eindelijk men iFlight BrushLess Gimbal en andere spullen ontvangen.
Hier wat foto's van het geheel:
IMG_0569.JPG

Twee verschillende motoren, die uiteindelijk voor een Quad en voor een Hexa bedoelt zijn.
IMG_0572.JPG

IMG_0573.JPG

IMG_0574.JPG

IMG_0575.JPG

IMG_0577.JPG

IMG_0582.JPG

IMG_0584.JPG

IMG_0586.JPG

IMG_0587.JPG

IMG_0588.JPG

IMG_0590.JPG

IMG_0591.JPG

IMG_0594.JPG

IMG_0597.JPG

IMG_0598.JPG

Al met al, was alles zeer goed verpakt en snel verzonden.
Wel miste er een onderdeel, maar gelukkig niet een belangrijk iets. (eind-busje voor op dat asje die je op de laatste foto ziet)

Helaas heb ik wel inklaringskosten moeten betalen :(

Morgen of en andere dag, ga ik de Gimbal controller eens nader bestuderen en programmeren.
Als alles prima werkt, dan ga ik alles klaarmaken voor een eerste test...:)

Tijdens het in elkaar zetten van de Gimbal, ondervond ik verder geen problemen.
Behalve dan het onderdeel wat niet meegeleverd is.
Voor hetgeen wat ik ervoor betaald heb, ben ik er tot nog toe zeker over te spreken.
Na de tests zal het uiteindelijk moeten blijken, of deze Gimbal een goed presterende GoPro Gimbal is.

Back