het strippen van de motor pinion heb ik kunnen goedkrijgen,
ik heb idd de alu big bores gestoken, moet nog wat testen welke dikte van olie ik best neem daar het vooral de bedoeling is te bashen. nu is het 40
Bedankt voor de nummers van de upgrades deze zal ik bestellen daar ik niet lang meer zal rijden met het vernieuwde 18-23 standaard tandwiel, eens ik weer kan rijden.
lipo's zijn intellect lipo's 2cellen 8000mah 30C, gekocht in pk racing, daar er de eerste keer 1 kapot ging heb ik toen ook eens gereden met mijn lipo's voor onroad , 5000mah ook intellect hardcases daar ging ook 1 stuk. wat later had ik toen terug een 8000 van pk racing en weer hetzelfde ... ESC was ingesteld vie castle link voor hard cut off speciaal om ze niet te breken maar dit werkte blijkbaarn iet alhoewel ... ik nooit langer dan 15 minuten heb kunnen rijden. Een maat van me rijd met diezelfde lipo's en hij kan tot 30 minuten rijden. Dus er was wel degelijk iets niet normaal, de nieuwe ESC heb ik nog niet kunnen testen eigenlijk omdat men servo erdoor ging.
De standaard servo is idd niet zo sterk en kan enkel de wielen draaien als je rijd, maar gewoon zomaar verbranden vind ik er wel over ... Welke upgrade zou je steken ? Futaba , Savox ?
Die slipper pad dat je erin kleeft heb ik telkens vervangen als ie ging verbrand ruiken... er is blijkbaar geen algemene richtlijn met die slipper, zoals gear mesh afstellen met een papiertje.
Toch al bedankt voor de goede reacties! ik hoop dat ik snel weer wat kan gaan rijden als die servo binnen komt!
Dit is zowat hoe het eraan toe gaat
Filmpje bashing