Carson CH-4

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Snickelson, 20 jan 2006.

  1. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Ik weet niet wanneer ik hem binnen krijg, heb hem gisteren besteld. Ze zeggen binnen 3-5 werkdagen. Op zijn hoogst zal ik hem dus vrijdag hebben. :lol:

    Wat betreft het verhaal over hoe snel deze kapot gaat: Ik heb een mugen seiki MSX-3 en een carson rs2000 ( had een carson attack :( ). Over de rs2000 ben ik tevreden. Moet zeggen dat deze veel power heeft en dat het motortje zich makkelijk laat afstellen.

    Over de mugen MSX-3 niet, tandwielen die steeds kapot gingen. :?
    Zou mijn fout kunnen zijn geweest, maar ligt er ook net aan hoe je ermee omgaat. :oops:
    Bovendien de ophanging is ook een minpunt. Een mugen kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ze veel power hebben. Al helemaal met een tweebak erop. 8)

    Een 1:10 ten opzichte van een 1:6 is natuurlijk een wereld van verschil. Ik reed net zo graag als met de 1:10 als met de 1:6 :lol: . In de toekomst wil ik wel weer een 1:5 van carson aanschaffen. :D

    Carson is in mijn ogen dus geen slecht merk en zal mij dus benieuwen hoe de ch-4 gaat presteren. :wink:
    Voor 129 euro betaal je in ieder geval niet de hoofdprijs en dat maakt het proberen waard natuurlijk. :wink:
    Hoge verwachtingen stel ik er niet aan, als het maar rijdt ben ik tevreden. Maar wanneer hij binnen is zal ik mijn oordeel geven en zal ik proberen foto's te plaatsen.
     
  2. r-s racer

    r-s racer

    Lid geworden:
    13 okt 2005
    Berichten:
    1.100
    Locatie:
    amersfoort
    ik had trouwens nog wat foto's, hij licht voor een gedeelte uitelkaar omdat ik laatst een crash heb gehad en er iets kapot was:


    dit is me uitlaat van Hong Nor racing, kamerloos
    [​IMG]
    achterkant
    [​IMG]
    2-bak
    [​IMG]
    voorkant
    [​IMG]
    motor en uitlaat
    [​IMG]



    gr. roman
     
  3. rickky

    rickky

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    491
    Locatie:
    amersfoort
    ik had gekeken bij conrad mooie prijs voor de auto ;)
    maar zijn er verder bij conrad wel veel onderdelen voor de carson?
     
  4. r-s racer

    r-s racer

    Lid geworden:
    13 okt 2005
    Berichten:
    1.100
    Locatie:
    amersfoort
    ja alles is te bestellen bij conrad. maar dat kan ook gewoon bij je modelbouw winkel
     
  5. pure

    pure Guest

    ik heb deze auto vandaag ook bestelt dus als ik pech heb heb ik hem pas maandag maar me afstandbediening was ook de derde dag binne dus ik zal ook foto's plaasten
     
  6. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Mooi dat je ook hebt besloten om hem te kopen. :lol:
     
  7. Guest

    Guest Guest

    Goede keus inderdaad. Die van mij loopt nu echt helemaal toppie. :worship:
     
  8. rickky

    rickky

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    491
    Locatie:
    amersfoort
    mooi ik hoop voor jullie dat ie super rijd ik zelf heb eigenlijk iets meer intresse offroad omdat je bij mij in de buurt meer gras en zand heb en jha dan word het lastig
    rick
    ;)
     
  9. Snickelson

    Snickelson Guest

    Ik lees hier goeie reacties over de Carson CH4....

    Ik wacht jullie foto's af!
     
  10. pure

    pure Guest

    eigenlijk snap ik niet waarom al die foto's oor

    er staan zeker wel 5 foto's op dit forum en zie zien der alemaal het zelfde uit als je die auto wil bestel hem dan dan zie je hem echt de foto's blijven het zelfde oor tis precies de zelfde auto als de eerrste foto
     
  11. Guest

    Guest Guest

    haleluja :worship:
     
  12. rickky

    rickky

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    491
    Locatie:
    amersfoort
    ach het is altijd mooi om foto's te zien vind je niet?
     
  13. TechNiek

    TechNiek Guest

    check mijn site over de mugen mrx3!!!
    techniek.extremedownloads.nl
    en check de site van snickelson!!!
    www.extremedownloads.nl
     
  14. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Nou ik heb hem vandaag binnen gekregen. Mijn eerste indruk is goed. Morgen ga ik waarschijnlijk beginnen met het inlopen van de motor.

    Voor de liefhebbers heb ik ook foto's gemaakt: http://www.mijnalbum.nl/Album=VJCKV8MI
     
  15. Guest

    Guest Guest

    Wat is ie mooi he. :lol: Goed man, ik zou er wel even een ander luchtfiltertje op zetten of deze in ieder geval goed vast lijmen en een klein beetje filterolie erop. (bij mij zat ie niet goed in zijn geheel erop gelijmd en dan krijg ie veel valse lucht en hij was zo droog als een kurk)

    gefeliciteerd en welkom bij de club
     
  16. rickky

    rickky

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    491
    Locatie:
    amersfoort
    aleen zou wel die draden goed vastmaken niet op de grond laten slingeren heb je probleme
    maar verder mooie auto ceker wel voor al de 2 versnellings bak;)
    ik hoop voor je dat ie goed rijd
    ;)
     
  17. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Andere luchtfilter komt erop, en wat betreft die draden: Alles moet nog weggewerkt worden en bij elkaar gebonden. Maar eerst ff de batterijen opladen.
    Hopelijk start hij morgen makkelijk :lol:
     
  18. Guest

    Guest Guest

    Ja, maar die draden laten het motortje echt niet beter lopen als deze weg gewerkt zijn. :wink: Maar je hebt inderdaad nog wat te doen, dat houd je van de straat, of mag je nietzo laat buiten komen. :lol:

    gr. en suc6 ermee
     
  19. RClipse

    RClipse Guest

    ik denk het niet... het is morgen 2 graden ,behalve als je een warme plug hebt dan zal het makkelijker gaan. maar ik zou lekker nog ff wachten...
     
  20. rickky

    rickky

    Lid geworden:
    10 okt 2005
    Berichten:
    491
    Locatie:
    amersfoort
    maar is het eigenlijk niet schadlijk stel het is 2 graden en je gaat rijden zal het niet schadelijk zijn?
     

Deel Deze Pagina