Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat condensaat terugwinning op deze schaal ondoenlijk is.
Ik zal eens nadenken over hoe zo'n verhaaltje een beetje "algemeen" op te zetten, zodat de info makkelijker te converteren is naar andere vormen van installatie. Want deze installatie is natuurlijk ook maar een beetje organisch gegroeid naar hoe ik dacht dat het op dat moment ongeveer zou kunnen werken.Misschien kun je je bevindingen en gebruik van de olie afscheider, filterdoek en condensor beknopt beschrijven.
Ja... mogelijk dat ik dáár nog wat aan ga doen... Op Model Boat Mayhem zag ik iets van een mooi dun heel goed isolerend plaatmateriaal. Op dit moment is er hout rond de ketelbody gespannen, maar dat is niet echt heel erg goed qua isolatie, en de ketelfronten zijn nog ongeïsoleerd metaal.en je hebt evengoed nogal veel ongeïsoleerd messing/koper blootgesteld aan de buitenlucht.
Niet per sé. Nu is het nog zo dat na halve vaartijd de gasdruk wat lager wordt n de brander het net wel, net niet volhoud bij volle kracht. Dáár was het me meer om te doen.En weer meer vaartijd over te hebben...
Hmmm... ruw geschat zou dat nu nog iets van 3,7 kilo gas en ongeveer 4 liter voedingwater kosten... Als er geen stroom of wind zou zijn, en vlak water...Net zo lang tot je de oversteek kan maken van IJmuiden naar Humber met dit scheepje zonder extra bunkeren
Het was gezellig, Klaas, en je hebt weer een stempeltje in je paspoort! Dat Visum is minstens 10 jaar geldigEn waar vaart de Golf morgenavond Bert? Logeer deze week in de buurt van Meppel, dus goed aan te rijden. Even kijken waar mijn paspoort is. Gr. Klaas.