mestdaght: ERG mooie rompjes, das nou precies wat ik graag wil.

Maar helaas niks tevinden op die site over zn setups.
Satoer: Nee das waar, bijdehandje..
Yeti: Omdat de stock motor super beroerd is kwa vliegtijd en levensduur. Met een 3600 accu vliegt dat zielige hoopje iets van 6 minuten als een natte krant, en dan is et weer op. Nog maar niet te spreken dat die fusion motoren et geweld van een corona gewoon niet kunnen verdragen, en al na n pack of 50 (10 heb ik ook al gezien) helemaal op zijn. Daar ga ik dus geen dure regelaar en n dure accu tegenaan gooien. Juist daarom maak ik et duurder dan et is. De brushed versie is veel teveel onderhoud en slijtage tegenover veel te weinig prestatie, en daar reken je met een goed doordacht brushless setje gewoon mee af.
Ik kan nog niet vliegen met een heli nee. Denk je dat ik een corona koop omdat ik al 3D patronen kan vliegen? ....:roll:
En jij vind et makkelijker om met een gyro te vliegen die je alleen in kunt afstellen als et hele gebakje weer stil aan de grond staat? Er is helemaal niks ingewikkeld aan, alles is etzelfde, er zit alleen 1 draadje meer aan je motor/esc, en als je daar al niet uit komt, dan kun je beter met sesamstraat puzzels gaan spelen.
En nee, ik ben niet zo iemand waarbij et verstand op tilt slaat als ik de grond raak. Mijn reflexen om de motor uit te zetten als ik zie dat iets fout gaat nog voor ik de grond raak, zit al ruim ingebakken door et vliegen met vliegtuigen.
Maar goed, we zullen wel zien welke van onze coronas straks beter vliegt.

Desnoods moet et maar zonder fuselage, en koop ik wel een mooie canopy om te kunnen vliegen met die 16/15/3. Ik houd liever oog op de toekomst, maar als et niet gaat dan gaat t niet en neem ik wel genoegen met ietsje minder. Met een
Alien canopy ben ik ook al aardig tevreden als dat moet.