Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
freakazoid maak je je niet een beetje te druk om alles ik heb het nu zo een beetje gelezen maar durf je nog wel te gaan vliegen met de corona waat jij je wel niet af vraag zeg de corona is een beginers kist vliegen met dat ding dat doe ik ook met veel plezier en zonder kop zorgen :wink:
Ja de corona zelf is een pracht van een heli, hij hoverd heel gemoederlijk, maar als et motortje na 50 packs al naar de hmmhmm is, dat zou ook zonde zijn. Et zijn tenslotte geen goedkope fietsbel motortjes meer, die hierin gaan he.
Een beetje zorg voor de motor kan natuurlijk geen kwaad.
Als je niet helemaal zeker bent zou ik het volgende doen. Zorg er voor dat je de motor na een vlucht nog vast kunt pakken zonder je te verbranden. Als je de motor dus niet meer vast kunt pakken zorg je voor een betere koeling. Dit kun je doen door een extra koelvin op de motor aan te brengen.
Et vervelende is, moet ik em nu WEL of NIET in heli mode zetten. En ik vind de rest van et programmeren ook een beetje ingewikkeld. Want naast de dipswitches zijn er schijnbaar ook nog een zooi met de stick in te stellen dingen.
Zonder kap wordt ie 52'c en met kap 60'c. Dat is wel met een buitentemperatuur van 26'c.
Wat ik WEL ben opgeschoten met die CPU cooler erop, is dattie na een minuutje "downspoolen" weer bijna koud is. Maar daar hebben we tijdens et vliegen denk ik vrij weinig aan. :roll: