Nee gewoon genegeerd, zoals we altijd doen met de nutteloze opmerkingen van de MBFB-ZKZVK(ZVWVP).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien wel wat voor Jan, om dan ook mijn onderstreepje te negeren. Dat zou een hoop postings schelen. Die dus goed beschouwd écht helemaal nergens over gaan!
Een plaatje vanuit de roeiboot, achter Zoef's z'n Smit Frankrijk.
De stank van de nitro zit nog in m'n snor...
Knap gevonden MP, knap gevonden.
En ik maar denken dat Roel nooit in het vizier te krijgen was als hoofd beveiliging
Die camera kost een vermogen en Roel meent dat de draagband geen functie heeft door hem nonchalant los te laten bungelen terwijl hij zich op het water bevind en zijn boot de rug toekerend SCHAAM JE !!
En mijn Avatar? Ja, die lijkt nog steeds meer op mij dan mijn eigen spiegelbeeld.
Zullen we er Jan's fotoalbum van maken?
Tja, en dan ga je toch zoeken...Tja, d'r is natuurlijk altijd wel iemand, die bijdehand moet doen.
met in de ene hand de playboy en in de andere hand......?
Dus die zijn klein en blauw? Het is maar een weet! Samen met reclame voor zuurstofflessen zou ik daarin best geïnteresseerd zijn hoor!Kijk maar uit Jan, zoektermen die je invoert worden aan alle kanten geregistreerd en opgeslagen. Je zou toch niet willen dat je ineens allemaal reclame voor kleine blauwe pilletjes bij je Email krijgt?
Sjongejongejongejonge, dat ik in het grijze verleden (in m'n pré-modelbouwtijd) al m'n geld opmaakte aan onpraktische auto's moet weer eens te berde worden gebracht, hoor! Het is puur de kif! Afgunst, afgunst, afgunst! Jammer hoor!Als de bewering op het plaatje waar zou zijn, zou deze persoon zich op zijn minst moeten verplaatsen in een Lotus of een Ferrari.
Sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd. Ik zie dat je een hekel hebt om over je verleden te praten, dus ik zal er niet meer over beginnen (lijkt me een taak die beter is weggelegd voor Arjan)Sjongejongejongejonge, dat ik in het grijze verleden (in m'n pré-modelbouwtijd) al m'n geld opmaakte aan onpraktische auto's moet weer eens te berde worden gebracht, hoor! Het is puur de kif! Afgunst, afgunst, afgunst! Jammer hoor!