De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oh okay, ik dacht al.
Misschien wel wat voor Jan, om dan ook mijn onderstreepje te negeren. Dat zou een hoop postings schelen. Die dus goed beschouwd écht helemaal nergens over gaan!

Dank voor deze grandioze adhesiebestuiging...

Ik ben zwaar ontroerd, maar ergens knaagt er in mij iets wat zegt dat ik op één of andere manier in de maling (Is dus iets anders dan bootje, ootje of wellicht blootje) wordt genomen.

Misschien wel wat voor Jan, om dan ook mijn onderstreepje te negeren. Dat zou een hoop postings schelen. Die dus goed beschouwd écht helemaal nergens over gaan!

Kijk, als jij nou eens dat pokkestreepje uit je forumnaam zou verwijderen en vervangen door een keurige, bescheiden en volstrekt niet irritante spatie, zou het inderdaad (bijna) nergens over gaan. Kijk maar eens wat Wikipedia over de spatie schrijft:

Een spatie is de ruimte die in geschreven tekst vrijgehouden wordt tussen twee woorden. Het is een van de minst opvallende vormen van interpunctie.

Dat bedoel ik maar!!!

Als je dat nu eens doet kun je gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je forumnaam met kleine letters te schrijven.

Knappe jongen als je die kan vinden!

Wim

modelbotenheemskerk95cn5.jpg

700640b5e6e52d1706b7af0f36cddecf.gif

Knap gevonden MP, knap gevonden.
Echter: onderhavige foto is geen sprake van "in het bootje genomen te zijn", maar sprake van een geheel vrijwillig plaatsnemen in een "Vervoermiddel, vlet, roei, overnaads, 1 stuks, stapelbaar".

Dit om de simpele reden dat ik tijdens de MBF Werkschependag ook wel eens rustig wil zitten. Dat doe ik vaker.
Sterker nog: op dit forum bestaat bewijs dat ik regelmatig (vrijwillig!!) in een bootje plaatsneem tijdens evenementen.

Het overduidelijk triomfantelijk (en enigszins misplaatst) gebaar op de 2e foto is dus prematuur.

Er is slechts één forumlid wat mij ooit enigszins letterlijk "in de boot heeft genomen." Mijn reukzenuwen zijn er een week lang door verpest geweest.
Als jij dáárvan evident bewijs op het forum vindt, mag je het plaatsen.

Ga dus (in absoluut willekeurige volgorde)
* je schamen
* verder met "bewijs" zoeken
* je toetsenbord schoonmaken
* die triomfantelijke grijns van je gezicht afschrobben
* verder met Fenneks (laten) poetsen.

Ik trof zowaar nog een Marlboro-peuk aan in een van de asbakjes...
En IK rook die troep niet. Die nieuwe medewerkster van jou misschien?

Nou? Nou? Nounounou?????

(Gelieve het filmpje te starten en dan door te scrollen naar het plaatje)

afb4343.jpg

Een plaatje vanuit de roeiboot, achter Zoef's z'n Smit Frankrijk.
De stank van de nitro zit nog in m'n snor...

Laatst bewerkt door een moderator:
Knap gevonden MP, knap gevonden.

Ga verder met (in absoluut willekeurige volgorde)

* je schamen

* je toetsenbord schoonmaken
* die triomfantelijke grijns van je gezicht afschrobben
* verder met Fenneks (laten) poetsen.

Hehe, het duurde even, maar meneer MP heeft eindelijk gevonden waar het om ging. En... Hoe voelt dat nu? (Nee, ik heb niet stiekum een ander vak geleerd... Ik vraag dit uit medemenselijke compassie.)
Puntje gescoord... En nu weer braaf verder met Fenneks poetsen!

En ik maar denken dat Roel nooit in het vizier te krijgen was als hoofd beveiliging :mad:

Die camera kost een vermogen en Roel meent dat de draagband geen functie heeft door hem nonchalant los te laten bungelen terwijl hij zich op het water bevind en zijn boot de rug toekerend SCHAAM JE !!

En ik maar denken dat Roel nooit in het vizier te krijgen was als hoofd beveiliging :mad:

Die camera kost een vermogen en Roel meent dat de draagband geen functie heeft door hem nonchalant los te laten bungelen terwijl hij zich op het water bevind en zijn boot de rug toekerend SCHAAM JE !!

@RHelie:
Ga jij even lekker wentelteven... ehh -wieken.
Als je je tussen zo'n 100 mede-SCHEEPS-modelbouwers bevind, weet je je tussen vrienden. Dan kan je je rustig "in het vizier" laten nemen, want het vizier in kwestie is de zoeker van het fototoestel van een vriend.
Zit ik niet mee.

Bovendien: De sleepboot die mijn "boot, zeil, annex roei, hout met zitbank, stapelbaar, 1 stuks" sleept, is de Smit Frankrijk van Hans alias Zoef de Haas.
Dus niet "mijn" boot.

@Pergotje:
Niet alleen afterrun olie, maar ook groentensoep, mayonaise en ketchup (Zat toevallig ook nog een broodje met worst bij in de buurt), cola en (aan het einde van de dag) koffie. Héél vervelend allemaal...

Tja, d'r is natuurlijk altijd wel iemand, die bijdehand moet doen.

Als je even op de forum-index kijkt, zie je dat 'Het foto-album' direkt onder het 'Non-modelbouwcafé staat. Daar verder graag! En voor het geval je weer een aanval van bijdehanderigheid krijgt: met 'daar' wordt natuurlijk 'Het fotoalbum' bedoeld.

Tja, dan vraag je er ook om. Met zo'n suggestieve forumnaam is het trouwens vreemd, dat je hier nog niet eerder werd vereeuwigd:

small-dick.png

Kijk maar uit Jan, zoektermen die je invoert worden aan alle kanten geregistreerd en opgeslagen. Je zou toch niet willen dat je ineens allemaal reclame voor kleine blauwe pilletjes bij je Email krijgt?

Trouwens, het lijkt me heel sterk dat ik degene op dat plaatje ben, aangezien ik:
1- een broertje dood heb aan het strand en aanverwante plekken (zand dat aan alle kanten aan je lijf blijft plakken, yech!)
2- een gruwelijke afkeer heb van het dragen van hoofddeksels, of het nu een sombrero of een simpel petje betreft, mij zul je er niet mee zien.
3- een groot liefhebber van de betere bieren ben (dat klopt dus wel), wat dan dus wel weer tot gevolg heeft, dat ik niet zo snel in het wild zal worden aangetroffen met een blik(!) met daarin een alcoholhoudend aftreksel van mais- cq. rijstpap.
4- op deze foto een aantal, volgens sommigen, onafscheidelijke attributen niet zie afgebeeld (en ik zou ook niet weten waar ze verstopt moeten zijn), te weten:
met in de ene hand de playboy en in de andere hand......?

Bovendien; je weet wat er gezegd wordt over mannen, de afmetingen van hun "family jewels" en het soort auto waar ze in rijden. Als de bewering op het plaatje waar zou zijn, zou deze persoon zich op zijn minst moeten verplaatsen in een Lotus of een Ferrari, en die heb ik ook al niet.

Laatst bewerkt:
Kijk maar uit Jan, zoektermen die je invoert worden aan alle kanten geregistreerd en opgeslagen. Je zou toch niet willen dat je ineens allemaal reclame voor kleine blauwe pilletjes bij je Email krijgt?
Dus die zijn klein en blauw? Het is maar een weet! Samen met reclame voor zuurstofflessen zou ik daarin best geïnteresseerd zijn hoor!

Als de bewering op het plaatje waar zou zijn, zou deze persoon zich op zijn minst moeten verplaatsen in een Lotus of een Ferrari.
Sjongejongejongejonge, dat ik in het grijze verleden (in m'n pré-modelbouwtijd) al m'n geld opmaakte aan onpraktische auto's moet weer eens te berde worden gebracht, hoor! Het is puur de kif! Afgunst, afgunst, afgunst! Jammer hoor!
Trouwens, als jij de persoon op de foto niet bent moet het je tweelingbroer zijn. Die past overigens nooitnevernie in een Lotus Europa S2. Dat ik met m'n indertijd 65 kg (schoon aan de haak) al puntschoenen moest dragen of m'n rechterschoen moest uittrekken zegt meer dan genoeg. Zo'n orgel is dan ook maar 107 cm hoog (met een bodemvrijheid van 12,5 cm) en heeft in het midden een brede tunnel, waar je zelf naast hangt te bungelen in een kuipstoeltje, dat echt een stoeltje in kuipvorm is. En dan hoef ik het nog niet te hebben over de pedaaltjes.

Niet de mijne, maar zo zag 't ie er ongeveer uit toen ik 'm kocht. Later werd-ie metallic blauw en tegenwoordig is 't ie kanariepietjes-geel:

LTEUR4S.jpg

Sjongejongejongejonge, dat ik in het grijze verleden (in m'n pré-modelbouwtijd) al m'n geld opmaakte aan onpraktische auto's moet weer eens te berde worden gebracht, hoor! Het is puur de kif! Afgunst, afgunst, afgunst! Jammer hoor!
Sorry hoor! Ik wist niet dat je kwaad werd. Ik zie dat je een hekel hebt om over je verleden te praten, dus ik zal er niet meer over beginnen (lijkt me een taak die beter is weggelegd voor Arjan)

[Gaat nu maar eens even Googlen naar de effecten van blauwe pilletjes in combinatie met zuurstof. Geen idee, maar klinkt interessant"]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back