Micropuller
Forum veteraan
Nou, zeg dat wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou bijna (let op het woordje bijna) zeggen, dat ik nog liever Roel hoor met bijv. de vlieger.
Jesse, vriend, WELKOM TERUG OP DE BERGJa dat klopt Corrien, ik was weer helemaal in mijn nopjes vandaag.
Ik had het schitterende gras op de berg zo ontzettend gemist tijdens mij 14 dagen durende vakantie op TEXEL!! dat ik plots volschoot met allerhande muzikale wijsjes over gras.
En die geur wanneer het net gemaaid is, sjonge, je zou er spontaan manisch van worden.
Afijn, de vakantie zit er weer op, ik heb zo te zien nog wel even werk om de groene zoden weer een beetje aan kant te krijgen, maar zolang er niemand zeurt en mij mijn liedjes laat zingen komt het goed.
Zou je niet liever een huwelijksbemiddelingsbureau in de arm nemen? Niet, dat ik me ergens tegenaan wil bemoeien, hoor!....... bij mij thuis slaan we elkaar namelijk "de harses in"............
Hier klonk het ongeveer zo:Irriteren die grasmaai-liedjes jou ook zo erg? Jeugdig enthousiasme is leuk, maar moet dat nou tot 's avonds laat (en nog later)? Davy maakte nog meer uren, maar die hield in ieder geval z'n snavel. Nu hoor je onafgebroken:
Ik maai m'n gras, gras, gras
De hele dag
Zo kort het is
zo lang het was
Ik maai m'n gras
En als het nu niet mag
dan doe ik het vannag
Zo gaat dat nog een tijdje door en dan komt die uithaal aan het einde, die er helemaal niet bij past: EN ZO MAAI IK NAAR VOO-HOO-REN. Vervolgens begint het weer van voren af aan. Vanmiddag hier vlak bij mijn kantoor en nu aan tafel 4 gaat het onverminderd verder. Ik heb het zo langzamerhand wel gehad......