Ja HALLOOO ... waar zijn wij nu helemaal mee bezig? ...
Tja, dat vraag ik me ook af. Hier op de modelbouwforumberg begroeten wij elkaar altijd eerst voordat we elkaar gaan afplassen (om de woorden van Roel maar even te lenen). Bij een eerste keer stellen we ons ook nog voor. Ik ben Corrien/Jan, tegen wil en dank aangesteld als modelbouwforumbergbeheerder. Met die dubbele naam wens ik overigens niets te horen over een dubbele of gespleten persoonlijkheid. Daarover oh-en jullie hier maar achter mijn rug.
En u bent??? Bezoeker van de modelbouwforumberg? Werkzoekende? Komt u asiel aanvragen uit het auto forum? Of bent u toch Bokito, zoals Botter al vlijmscherp opmerkte ? (bravo Botter, er liggen 3 wok-bonnen voor je klaar).
Jan, wat heb jij gesnoven???'
Daar heeft u niets mee te maken! Overigens snuif je Jägermeister niet, dat nip je!
Ik pleit er trouwens voor dat de modelbouwforumbergvrijwilliger die beesten een beetje op dezelfde plek laat grazen, want anders ligt straks die bah nog her en der over de hele modelbouwforumberg ... lijkt me niet bevordelijk voor de aantrekkingskracht ... tenzij je bah-vliegen wilt aantrekken.
Het was zeker nogal laat, toen u dit postte? Waar ziet u nu in vredesnaam hier op de berg olifanten rondlopen? Als wij ergens een hekel aan hebben, dan is het wel loslopend ongedierte. Hebben wij hier nota bene een compleet verdedigingsplan opgesteld, waarin geïntegreerd het doen stoppen van aanstormende olifanten ter hoogte van de carpool parkeerplaats van buitenbergse gastwerknemers, en dan ziet mijnheer ze hier los rondlopen. Zijn dat soms van die rose exemplaren :roll: ?
En die valse aantijgingen jegens Botter ...
Excusez moi! Wie is degene, die Botter hier met open armen heeft ontvangen? Wie begeleidt het joch en adviseert hem bij problemen? Wie heeft het joch een topfunctie hier op de modelbouwforumberg aangeboden, terwijl de meningen daarover toch een tikkeltje verdeeld waren?
Nee, deze opmerking kun je beter terug nemen. Daar kan ik flink nijdig over worden
!
@Botter,
Als er werk aan de winkel is, is het natuurlijk helemaal foute boel als de MODELBOUWFORUMBERGVRIJWILLIGER pas om 21.02 uur komt melden, dat-ie present is! Geen beste beurt van jou...