De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar voor de rest: welkom hoor...

Richard,

Ik wil je er even op wijzen dat je je natuurlijk niet zomaar, zonder enige vorm van beoordeling, op de berg kunt vestigen.
Ikzelf heb zo'n 65 bladzijden geleden hier de "viruele kristallen" geintroduceerd. Dankzij deze viruele kristallen is het voor iedereen mogelijk een vrij kanaal te kiezen. Let op! Ik, als ModelbouwforumbergFrequentieBewaker, zie er streng op toe dat de 35MHz uitsluitend gebruikt wordt voor vliegen.
Auto'tjes rijders als jij willen nog wel eens gebruik maken van deze frequentie; HIER is dat NIET toegestaan.

Botter worstelt zich nu door zijn proef periode en jij hebt daar nu al opmerkingen over.

Mocht je je intrek op de Berg willen nemen, zal onze grote charismatische Leider Jan ongetwijfeld komen met een introductie programma voor je.

Meld je daartoe even bij Jan.
(Niet te vroeg, gewoon uit laten slapen en hem wel zijn krantje en kopje koffie gunnen.)

Wim

Ja HALLOOO ... waar zijn wij nu helemaal mee bezig? ...
Tja, dat vraag ik me ook af. Hier op de modelbouwforumberg begroeten wij elkaar altijd eerst voordat we elkaar gaan afplassen (om de woorden van Roel maar even te lenen). Bij een eerste keer stellen we ons ook nog voor. Ik ben Corrien/Jan, tegen wil en dank aangesteld als modelbouwforumbergbeheerder. Met die dubbele naam wens ik overigens niets te horen over een dubbele of gespleten persoonlijkheid. Daarover oh-en jullie hier maar achter mijn rug.
En u bent??? Bezoeker van de modelbouwforumberg? Werkzoekende? Komt u asiel aanvragen uit het auto forum? Of bent u toch Bokito, zoals Botter al vlijmscherp opmerkte ? (bravo Botter, er liggen 3 wok-bonnen voor je klaar).

Jan, wat heb jij gesnoven???'
Daar heeft u niets mee te maken! Overigens snuif je Jägermeister niet, dat nip je!

Ik pleit er trouwens voor dat de modelbouwforumbergvrijwilliger die beesten een beetje op dezelfde plek laat grazen, want anders ligt straks die bah nog her en der over de hele modelbouwforumberg ... lijkt me niet bevordelijk voor de aantrekkingskracht ... tenzij je bah-vliegen wilt aantrekken.
Het was zeker nogal laat, toen u dit postte? Waar ziet u nu in vredesnaam hier op de berg olifanten rondlopen? Als wij ergens een hekel aan hebben, dan is het wel loslopend ongedierte. Hebben wij hier nota bene een compleet verdedigingsplan opgesteld, waarin geïntegreerd het doen stoppen van aanstormende olifanten ter hoogte van de carpool parkeerplaats van buitenbergse gastwerknemers, en dan ziet mijnheer ze hier los rondlopen. Zijn dat soms van die rose exemplaren :roll: ?

En die valse aantijgingen jegens Botter ...
Excusez moi! Wie is degene, die Botter hier met open armen heeft ontvangen? Wie begeleidt het joch en adviseert hem bij problemen? Wie heeft het joch een topfunctie hier op de modelbouwforumberg aangeboden, terwijl de meningen daarover toch een tikkeltje verdeeld waren?
Nee, deze opmerking kun je beter terug nemen. Daar kan ik flink nijdig over worden
angry(2).gif
!

@Botter,
Als er werk aan de winkel is, is het natuurlijk helemaal foute boel als de MODELBOUWFORUMBERGVRIJWILLIGER pas om 21.02 uur komt melden, dat-ie present is! Geen beste beurt van jou...

Tja, nu weten we nog steeds niet wat je hier komt doen, behalve totaal TOTAAL VERKEERD BEZIG te zijn.
-Beweren nog niet oud genoeg te zijn voor het echte modelbouwwerk...Heb je wel eens een modelbootje van 20 kg op je tenen gehad? Roel heeft nog zwaardere!
-Wim ouderwets? Op de modelbouwforumberg zijn de volgende frequenties toegestaan: 27, 30, 35 (alleen vliegen), 40 en 60 MHz. Zie jij ergens 2,4 GHz staan? Nee hè? Die wireless usb dingen gebruik je maar gewoon voor je pc of laptop.
-Roel bij mij slijmen? Wij zijn als tweelingbroers! Velen kunnen ons dan ook niet uit elkaar houden.
-Botter een ongeleid projectiel? Als je aan Botter komt, kom je aan ons! Uiteraard, het joch is 16 en onderweg-in-de-puberteit, maar voor ons is 't ie net een jonger broertje van Flying Davy. En waag het eens wat verkeerds over Davy te typen!
-Ochtendhumeur? Wil je mijn middag-, avond- en nachthumeur ook even hier bespreken? Ga je gang! Roel is altijd alert...

Heb jij trouwens deze borden hier geplaatst? Als ik het tel. nr. bel, krijg ik namelijk iemand, die zich Engbergen (v/h Engbersen) noemt:

usedcowsforsale_1.jpg

Waarvoor zijn die koeien eigenlijk gebruikt :confused:?

Voor bootjes voel ik mezelf nog niet oud genoeg. Dat kan altijd nog mocht ik in de toekomst het rappe tempo niet meer bij kunnen benen.

Schuif dat nou niet af op leeftijd. Ik ben 16 en bouw schepen.. Je bent hier net nieuw.. Gelijk gaan liegen om jou drankprobleem geeft bij mij zowiezo al niet zo´n goede indruk. Geef maar gewoon toe dat je geen vaste hand hebt! Dat jij bier bij het ontbijt, lunch, en avondeten drinkt.. Daar hoef je je echt niet voor te schamen! je bent niet de enige..

En dat afkaffen valt reuze mee.. Ik heb al gezegt.. Ik voel me hier helemaal thuis tussen dit volk.. En ik heb gewoon aanpassings problemen.. Maar dank zij Roel en Jan gaat het nu gewoon helemaal de goede kant met mij op! Waar het verkeerd ging.. Daar zeiden zij wat van.. Ik heb straf gehad van ze.. Terecht! Maar met jou.. Met jou zal het wel nooit goed gaan.. je komt als een wilde de berg op.. En begint gelijk de hele kop vol te zeuren van mijn 2e vader Jan! Ik als peetzoon accepteer dat niet! Dus aangezien ik van Jan 3 wokbonnen heb gehad lijkt het mij gepast om samen met jou, mezelf, en Jan vanavond even bij te kletsen in de wok. Want dit kan natuurlijk niet! En heb uit voorzorg de tab al afgetapt.. En de jagermeister staat achter slot en grendel.. Vanavond dus cola,water, en voor Richard fristi. Met een rietje als jij dat wenst.

Ik ga mee met Jan, grote mond tegen Jan Roel en de rest.. Is grote mond tegen mij! En kijk maar uit.. Want wanneer Roel in een slecht humeur met zijn dames voor je deur staat.. Zal je piepen alsof er een trekbandje om je ****** Is getrokken!
Christian.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft er iemand nog een chalet te huur op de berg? ben wel in vakantiestemming en lekker 14 dagen op de berg lijkt me wel wat:rolleyes:

Stevo

Nee helaas geen jungle op de berg voor de blikken tarzan ! :D En als de blikken tarzan olifanten wil zien.. Heb ze allemaal op de bus gezet richting almeloooo

Ik heb nog wel een logeerkamer voor je, Stevo:

su13.jpg

Het is een beetje behelpen, maar voor 14 dagen zal het toch wel gaan? De MODELBOUWFORUMBERGVRIJWILLIGER zorgt voor ontbijt op bed. Er is slechts één voorwaarde: er wordt hier niet gepraat over verkeerd bier en zeker niet als dit met een "J" begint!

Ok.. Jan heeft blijkbaar geheimen.. En natuurlijk verzorg ik het ontbijt.. Lust je orka?

Jammer hoor van dat "J" bier want als je hun slogan geloofd.............

viltje_nl.gif

Jan, zijn er meiden van "lichte zeden" inbegrepen in het aanbod? Kwestie van geen 14 dagen alleen te zitten.

Botter,

Aangezien we toch met een overschot van olifanten zitten zou ik liever slurf hebben als onbijt.

Breng ook wel mijn eigen drank mee.

Stevo

Stevo.. Ik zei toch dat ik de olifanten op de bus heb gezet?! Je eet maar gewoon lekker orka!! Potteschaft..! Wees blij dat ik nog een ontbijt voor jou en jane maak.

Richard,

Je loopt duidelijk achter.
Dat wat jij laat zien is het prototype van de hoogzit van Roel.
Hij heeft hiermee willen proberen waarmee hij en zijn dames het beste overzicht hadden over de omgeving.

De proef heeft geleid tot enkele verbeteringen en nu hebben ze de beschikking over deze hoogzit
HouseTop.jpg

Wim

Jij bent ook wel een Belg, hè Stevo? Wordt er gezegd, dat er hier niet wordt gepraat over verkeerd bier. Wat doet-ie???????
Zelf wel eens in de brouwerij in Dinant geweest? Vast niet! Ik wel, en daar heb ik nog steeds spijt van. Zie de modelbouwforumberggeschiedenisgeschriften.

Jan, zijn er meiden van ........
Allereerst hebben we hier geen meiden, maar uitsluitend dames (vertaling: madammen). Vervolgens hebben die, voor zo ver ik weet, geen afwijkende zeden. Ze hebben wél allemaal een barre hekel aan mannekes, die naar verkeerd bier ruiken. Daar hebben ze geen goesting in, om het maar eens duidelijk te zeggen. Ge zijt dus alleen geïnviteerd als ge uw bierkes thuislaat en hier gezond Palmpkes naar binnen komt kantelen (vertaling: gieten/gloegloegloe-en).

logo.jpg

Palm will do, palm will do al had ik liever het "J" bier gehad, neem wel zelf enkele flesjes mee.

Blijkbaar een gat in de markt op de berg, een hoerentent:thumbsup:

Heb er al gelijk zin in, nu nog de nodige vergunningen aanvragen en we zijn vertrokken (en ook nog de juiste dames aantrekken)

Jan,

Feestje gaat niet door, ik begin mijn eigen zaak op de berg( zie hierboven)

Stevo

Laatst bewerkt:
Oh ja, nadat ik de nodige vergunningen heb gekregen wordt er in mijn tent enkel

bottles_brand_Jupiler_1.jpg

geschonken.

Champagne kan ook tegen meerprijs

Man man, ik zie mijn eigen bussiness helemaal zitten daar op de berg.

Stevo

Weg met die olifanten pis van je Stevo!! Straks hebben we de olifanten hier weer op de stoep staan..! Of jij haalt het weg.. Of ik haal persoonlijk dat mislukte drankje van je weg!

Botter,

Doe ermee wat je wilt maar jij bent ten andere nog veel te jong om in mijn tent te komen. Mijn zaak is enkel voor 18+. Dus even braaf zijn hé.

Wie houdt er hem eigenlijk met het verkrijgen van een vergunning bezig op de berg:rolleyes:

Toch niet die Jan hé want dan kan ik het schudden:rolleyes: Die Roel beter ook niet:rolleyes:

Zal, zoals we dat in Belgie gewoon zijn, wat politieke druk moeten uitoefenen en hier en daar een ambtenaartje omkopen maar daar zit ik niet mee:rolleyes:

Komt helemaal goed mijn hoerentent:thumbsup:

Nu nog een gepaste naam verzinnen, De Blue Oysterbar klinkt zo euh tja hoe klinkt dat, De Suzy Wong klinkt al wat beter maar die hebben we al in Brugge.

Even verder over fylosoferen..........................

Stevo

Zo, na de nodige contacten te hebben gelegd met mijn spitsbroeders in Frankrijk mag ik van hen een eigen filiaal openen van een wel heel bekende zaak :

moulin_rouge_defaut.jpg

Nu alleen nog de nodige vergunningen in orde zien te krijgen:rolleyes:

Hopelijk lukt het op de berg sneller en beter dan in ons eigen (veel te klein) Belgenlandje

Stevo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back