Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik merkte ook duidelijk verschil op mijn heli toen ik overstapte, gewoon het gevoel dat de heli nauwer met de stick is verbonden. Hoe dat kan weet ik niet, maar verschil is er wel![]()
Gisteren heb ik trouwens in de regen staan vliegen met Assan, dus ook dat 2.4Ghz nadeel-verhaaltje kan wat mij betreft de ton in.
Stel jij geeft flink wat pitch. Dan moet de hele swash omlaag komen. Bij 2.4Ghz zal die beweging tegelijk naar alle servo's gestuurd worden, en zal je swash dus netjes recht omlaag gaan.
Doe je dat nu op een zender met een reguliere PPM trein, dan zal ie eerst 1 servo aansturen, dan de volgende en uiteindelijk de 3e of zelfs 4e swash servo. Je swash zal dus niet kaarsrecht omlaag gaan.
Gisteren heb ik trouwens in de regen staan vliegen met Assan, dus ook dat 2.4Ghz nadeel-verhaaltje kan wat mij betreft de ton in.
De ontvanger heeft ook helemaal geen probleem om de vier digitale servo`s te voeden bij 200 km/u,
Bij hoge snelheid is de belasting van servo's zwaarder en dus de belasting van de voeding ook![]()
Bij hoge snelheid is de belasting van servo's zwaarder en dus de belasting van de voeding ook![]()