Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar nu is er ook het corona 2.4 ghz moduul systeem en dat kost nog minder dan assan......
Ik heb het probleem van de niet goed passende module ook aangekaart bij Assan. Ik had verwacht dat de reactie zou zijn, dat ze het probleem kennen en dat er al betere op de markt zijn, maar de reactie was meer van: "ow... kan je een foto sturen.." Met daarna de reactie dat ze dit gaan verbeteren in de toekomst en dat ik uiteindelijk een verbeterde behuizing opgestuurd krijg.
Overigens kreeg ik wel te horen dat ze van Pengo ook een reactie hadden gehad over hetzelfde onderwerp.
Lijkt er dus op dat het probleem met de niet goed passende ontvanger nieuw is. Alhoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen.
Update over de behuizing voor de Assan 2.4 module voor Futaba zenders :
==================================================
... Overigens kost het Assan systeem via JAMARA of bij een internetwinkel in Nederland bijna 3 keer zo veel als bij rechtstreeks bestellen in China ...
Pengo.
Waar is het op dit moment best bestellen in China wat betreft Assan modules ?
Greet'z,
iemand deze al getest op de nieuwe futaba FF10? heb zopas een nieuwe FF10 2,4ghz gekocht maar als ik weet dat de assan ook werkt op de FF10 dan koop ik er me ook een modulle en een paar ontvangers voor men indoor toestellen .
gr