En hup, dan krijgen we een week doodse stilte... :roll:
Ik heb niet veel tijd en wat beter's te doen dan de hele dag achter de pc te zitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En hup, dan krijgen we een week doodse stilte... :roll:
Vergeet de 1969 camaro niet.de wegligging mag dan wel verbeterd zijn.. mja, verbeteren op iets wat voordietijd gewoonweg niet aanwezig was is ook niet zo moelijk.
Anyways, blijft een mooie auto om te zien. hoewel ik persoonlijk een Viper, een oude Corvette (stingray) en de '69 Fastback Mustang mooier vind.
Je kan de stuur gedrag zeer sterk verbeteren omdat er onderdelen worden ontwikkeld
Met de juiste aanpassing kan een muscle car net zo goed door bochten aan als een japanese of europese auto [/youtube]
Ik heb niet veel tijd en wat beter's te doen dan de hele dag achter de pc te zitten.
Maar goed, los daarvan volg ik Justus hier ook wel. Het is allemaal indrukwekkend om te zien, die filmpjes, maar uiteindelijk is het volledig nonsense dat die muscle cars net zo goed mee kunnen als moderne sportauto's.
Een starre as is daar inderdaad een prachtig voorbeeld van. Welke sportauto's worden tegenwoordig nog met een starre as gemaakt? Juist ja...![]()
Dat is juist de uitdaging de mustang word nog met een starre as gemaakt maar dat hoeft niet perse slecht te zijn.Je lijkt anders toch heel wat tijd in die filmpjes en je website te steken...?
Maar goed, los daarvan volg ik Justus hier ook wel. Het is allemaal indrukwekkend om te zien, die filmpjes, maar uiteindelijk is het volledig nonsense dat die muscle cars net zo goed mee kunnen als moderne sportauto's.
Een starre as is daar inderdaad een prachtig voorbeeld van. Welke sportauto's worden tegenwoordig nog met een starre as gemaakt? Juist ja...
Een ander voorbeeld is ook het gebruik van materialen voor de body. Ik zag merken als McLaren, Pagani (waar jij vast over kan meepraten), Ferrari, Nissan, en andere niet-Amerikaanse merken vaak gebruik maken van exotischere materialen zoals aluminium of koolstofvezel voor hun body- en chassiswerk. Bij het gros van de Amerikanen wordt er nog steeds zwaar en log staal gebruikt. Dat is natuurlijk ook om een tegengewicht te bieden voor de grotere motor, maar ja... Dat is dan een vicieuze cirkel.
Nouja.. Bekijk het filmpje van topgear eens. de Cadillac CTS-V vs een Audi RS-4 (geloof ik) maar goed, hier heb ik eht dan over 4-deur's sedan's, en geen lichtgewicht M3's of zo.
Maar goed, het vergelijk tussen die 2 auto's was ook omdat ze hetzelfde kosten, niet omdat ze hetzelfde vermogen hebben of zo. als de auto het vermogen had gehad van de Caddilac, was de cadillac nergens geweest.
Tis algemeen bekend dat de Amerikaanse bakken met hun starre assen niet gemaakt zijn voor b.v. de bochtige Europese wegen maar voor de laaaaaannnnggggggggggeeeeee Amerikaanse snelwegen...
Dat is ook waar de muscle cars voor gebouwd zijn ... hard rechtuit .....
De wegligging in bochten zal noooooiiiiiiiiitttttt zo goed worden als die van een Europese sportauto....
In een fantasie wereld wel ... Zelfs eenhoorns zijn dan mogelijk....
Realiteit blijft echter nog steeds wat anders .....
Vind de Amerikaanse muscle cars zelf ook eeerrruuugggg leuk , maar zi wel de beperkingen van die dingen in![]()
Tuurlijk ... je kan het verbeteren ten opzichte van wat het was .....
Je zal het alleen nooit op het niveau van een Ferrari of Porsche om maar wat te noemen krijgen , hoe je het ook went of keert ...
Waarom rijden de raceteams in de zoiets als GT3 klasse dan niet met een Cuda ???
Die mannen hebben geld en verstand van auto's zat ....
Omdat je het gewoon nooit zo goed zal kunnen krijgen ... Punt :!:
Je kan er wat leuks van maken ... Maar niet meer dan dat...
Maar die caddi heeft wel een snellere rondetijd op de norschleife dan een bmw e60 m5
Hier is de ronde
Btw topgear is grote onzin