Wil, 1 naar de regelaar?
Wat meet je dan, toerental?
Wat betreft brevet... ik heb van alles en niemand heeft me ooit naar een brevet gevraagd.
Het heeft geen waarde, niet voor justitie en ook niet voor de verzekering.
Dus tja...
Als je een KNVvL brevet wilt, dat overal wel geaccepteerd wordt als brevet, dan moet je lid worden van de KNVvL.
En je club is geen KNVvL club, dus dan kan je daar ook geen KNVvL brevet halen.
Dat kan dan alleen als een KNVvL wedstrijd of meeting op het veld is, dan is het tijdelijk een KNVvL veld.
Als je geen KNVvL lid meer bent dan vervalt ook je brevet.
En een clubbrevet zegt ook niets, want er zijn clubs die brevetten weggeven als kopjes koffie maar andere clubs moet je echt wel goed kunnen vliegen.
Het is wel goed dat je de figuren kunt vliegen, dat is een beetje de basis van vliegen.
GJ
Wat meet je dan, toerental?
Wat betreft brevet... ik heb van alles en niemand heeft me ooit naar een brevet gevraagd.
Het heeft geen waarde, niet voor justitie en ook niet voor de verzekering.
Dus tja...
Als je een KNVvL brevet wilt, dat overal wel geaccepteerd wordt als brevet, dan moet je lid worden van de KNVvL.
En je club is geen KNVvL club, dus dan kan je daar ook geen KNVvL brevet halen.
Dat kan dan alleen als een KNVvL wedstrijd of meeting op het veld is, dan is het tijdelijk een KNVvL veld.
Als je geen KNVvL lid meer bent dan vervalt ook je brevet.
En een clubbrevet zegt ook niets, want er zijn clubs die brevetten weggeven als kopjes koffie maar andere clubs moet je echt wel goed kunnen vliegen.
Het is wel goed dat je de figuren kunt vliegen, dat is een beetje de basis van vliegen.
GJ