Decathlon van Phoenix (BosModelAir)

En al een beetje striping aangebracht:
decathlon61.jpg

Nu nog een keer de rode sterren erin...................

Van de week toch maar eens meer blauw, wit en rood halen dan kan ik tenminste echt door folieen.

Vandaag weer wat kunnen rommelen, ik moest op Joey passen omdat de vrouw even wou gaan winkelen in Amsterdam.
Dus kon ik ook niet naar de veldopknapdag van MVC MN :cry: (sorry Jongens).

Maar de kleine slaapt `s middags nog ff lekker dus heb ik weer even lekker kunnen "rommelen".

Het andere deel van de striping geplaatst:
decathlon62.jpg

Kielvlak uitgelijnd en gemonteerd:
decathlon63.jpg

Het richtingsroer op de bespanplank:
decathlon64.jpg

Ik moet mezelf inhouden en niet Onno gaan overhalen om de kist blauw/wit te laten ik vindt dit namenlijk ook wel een erg mooie striping maar dan is het niet "schaal" meer, dus de kist wordt echt blauw/wit/rood 8)

En zo zou het er ongeveer uit moeten komen te zien:
decathlon66.jpg

Mhhh, een nieuwe kandidaat voor het schaal forum gezien de schaal striping ;-)

Dacht het wel he.
Dit wordt weer een mooi modelletje voor op het veld :yes:

Eens kijken of ik vanavond de hele staart bespannen krijg :roll:

Verandering van plannen :lol:

Ik wilde in eerste instantie de ramen er weer gewoon met oracover op plakken :roll:

Maar nu de staart er zo mooi uitziet en ik ook verwacht dat de rest van de kist er toppie uit komt te zien is het eigenlijk zonde om niet de standaard plastic ramen toe te passen die ik nog had liggen van na de eerste reparatie.

Dat maakt de kist ook meteen meer "schaal" en het staat gewoon veel beter :yes:

Het was ook beter geweest om dit al uit te voeren voordat ik de rompzijdelen maakte maar ja toen waren deze plannen er nog niet :nooo:

Dus nu is het wat "lastiger" om de ramen erin te maken maar we zijn er al aan begonnen :D

Zo zou het ongeveer uit moeten komen:
decathlon69.jpg

En grof de eertse opening gemaakt:
decathlon70.jpg

Ben dit draadje ook aan het volgen.

Ziet er goed uit hoor, heel strak die folie. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Groeten,

Ron

Ziet er goed uit hoor, heel strak die folie. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Dank je, en ik denk dat het eindresultaat zeer mooi wordt.

Vandaag op m`n werk tijdens de pauze (en een beetje daar buiten :lol: ) de ramen aan de linkerzijde pas gemaakt:
decathlon71.jpg

decathlon72.jpg

Morgen de rechterzijde even doen :D

En vandaag op het werk de rechterzijde even open gemaakt:

decathlon73.jpg

decathlon74.jpg

Zo we kunnen weer verder :-)

Back