Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de kist van harm is klaar, 500 gram, en volgas wil de kist in de lampen happen. alleen nog maar verven en klaar is kees. morgen proefvliegen. Hier detail van het landingsgestel met bushwheels.
gelijk maar een tweede kist gebouwd voor mijzelf. Iets kleinere wingspan (100cm) maar wel al rompje geverfd met acrylverf van de action. (met kwast). Vandaag wel nog electronica en motor inbouwen.
Ik hoop dat het weer vanmiddag een beetje meezit (neem de camera mee)
De strakke lijnen zijn heel simpel gemaakt met afplakband, ik verf gewoon met
penselen (ook van de action) Zwarte lijnen zijn gemaakt met edding stift en een liniaal.
Nou dat weer viel wat tegen. Leuke spinoff (en een beetje off topic) van het bouwen van deze kisten (1 voor Harm) is dat Harm z'n oude Mini Piper voor het symbolisch bedrag van 0 euro heeft geschonken aan Mees (die is nu 11 jaar.......of was het nu 12?). We hebben gistermiddag samen geknutseld om de mini piper een overhaul te geven. Het speed 300 motortje had een kromme as, dus die is met hak- en breekwerk vervangen door een astro 010 die ik nog had liggen.(zelfde maat, maar veeeel meer POWERRRRRRR!! ;-) ) Het richtingroer is vervangen door een groter depron exemplaar en de piper heeft een nieuw kleurtje gekregen. All up weight is 265 gram.
Mees heeft de piper naast zn bed gezet gisteravond, hij is er helemaal weg van. Vanochtend is hij naar school gegaan met foto's op zn mobiel. (gaat ie op school mee opscheppen ) Op de phoenix sim heeft ie al een minipiper gedownload.
Gaat het dan toch lukken met modelbouwen/vliegen en Mees.....???
Ha Piet. Nee hoor, Mees is nog steeds gek van boten. Dus de portugese sloepen, de kleine en de grote, en de politieboot staan alweer in de bokken voor onderhoud. Binnenkort gaan ze weer te water!
Ik ben weer helemaal blij dat de Piper flink opgeknapt is en aan een tweede vliegleven is begonnen bij Mees......en bij de weg.....je zoon is 10 jaar......