Leuk idee jongens!!
Maar we hebben daar een simpele telefoonlijn liggen, dus als we dat willen realiseren denk ik dat we onze hoop op :tank: zullen moeten richten!
Iets anders waar ik mee bezig ben is het volgende. Na de werkschependag 5 Mei kwamen er een hoop reacties los om de genomen foto's op een CD-ROM te verzamelen, en die te copiëren en rond te gaan sturen. Nu is achteraf de foto's verzamelen weer wat lastig, dus kwam Jos met het idee om een laptop met cardreader te regelen. Hierop kunnen we dan op de dag zelf voordat iedereen vertrekt zijn foto's copiëren, zodat we meteen de beschikking hebben over alle foto's. Iedereen die dat wil kan dan een exemplaar over de post tegemoet zien. Dit was eigenlijk mijn 'verrassing' als aandenken voor de dag, :evil: maar goed, zo wordt het ook nog leuk, met veel meer foto erop! Als alles goed gaat is de laptop al geregeld.
@Raf,
Nam jij nou ook jullie frequentiebord / knijpers mee? Ik ben gisteren nog even wezen varen, en het bleek dat ons frequentiebord nou niet meer echt representatief is (en dat is een understatement....) Als je hem niet meeneemt ook niet zo erg, dan weet ik wat mij aanstaande woensdag op de clubavond te doen staat ... :roll: