Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar waarom dan Rulux velgen ? Zijn die nodig voor de ERBE als je bv die Harikiri's wilt gaan rijden ?
Mwoa, 't valt wel mee hoeveel die motor de ESC mount raakt. je moet alleen de motor draden evne recht omhoog laten wijzen. (als deze richting ESC wijzen gaat het iig niet passen.)
de 18/54 vertanding is zeker aant e raden als je op Lipo's rijdt.
anders heb je hem namelijk erg licht vertand staan, en trek je in no-time de diff's er uit. (op NiMh kakt de spanning dermate in, dat je net zoveel kracht overhoud met de 18/65 vertanding als Lipo's op 18/54 hebben :lol:
Iig rijdt ik nu al zo'n 1,5 jaar met de 18/54 vertanding (op 6s Lipo). en ben nog steeds bezig met m'n eerste spur en pinion. (maar de motor lagers heb ik al wel versleten! ) dus ik durf wel te beweren dat die vertanding voor 4s en 6s heel mooi geschikt is.![]()
Klamath / PIR3lly, precies hetgeen dat ik tegenkwam toen ik op zoek ging naar nieuwe velgen. Sommige vonden ze fijner schoonmaken, andere niet. Ik vind het zelf weinig verschil, even met een borstel er overheen en klaar.
Datzelfde verhaal had ik dus weer met dish velgen.
De hele binnenkant vol met zand en ontzettend veel onbalans.
Doordat de velgen dan "dicht" zijn, kan het zand er ook niet uit.
De rulux zijn open, waardoor het zand er aan 2 kanten weer uit geslingerd kan worden...
Tsja, ieder z'n ding, zeg maar![]()
Pir3lly bedoelt onbalans, doordat het zand in de velg blijft zitten, niet in de band