D
dendirk
Guest
tja best niet aankomen
ik vrees dat al een beetje te laat is
enfin we zien wel.
hopelijk vandaag mijn xtreme setje

hopelijk vandaag mijn xtreme setje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WishMaster zei:@RonW,
Hoi,
Mooie foto 8) ik heb ook die set incl alu bladeholders, maar bij mij gaat nu het gedeelte "draaien" waar de bladeholder aanvast zit.
Die cental holder zit vast met schroefjes, maar nu zit er beweging in andere deel.
Lama staat op het punt om uit te sterven...........
Hamer ligt meestal dichterbij dan je denkt.........
Henrivdl zei:Wat wil je allemaal weten ? Vraag maar raak.
dendirk zei:Welke bladen zitten boven A of B ?
Alvast bedankt
WishMaster zei:Hoi allemaal,
Wel eens een lama van heel dichtbij gezien
![]()
zoals je ziet "draait" het deel waar mijn bladen opzitten ten opzichte van de as.
Dit is het probleem dat resulteert in het "onbestuurbaar" maken van de lama.
Oud hollands spreekwoord:
De Hamer valt nooit ver van de Lama
dendirk zei:Ook heb ik al zitten prutsen aan de gain en aan dat andere schroefje kan je me misschien vertellen op welk uur de jouiwe staan? eventueel een fototje?![]()
Henrivdl zei:dendirk zei:Ook heb ik al zitten prutsen aan de gain en aan dat andere schroefje kan je me misschien vertellen op welk uur de jouiwe staan? eventueel een fototje?![]()
Zie pagina 7 van dit topic staan foto's ook van de 4-1 controller.
WishMaster zei:Hoi allemaal,
Wel eens een lama van heel dichtbij gezien
![]()
zoals je ziet "draait" het deel waar mijn bladen opzitten ten opzichte van de as.
Dit omdat het twee losse delen zijn??(vind ik overig raar dat is vragen om problemen)
Ik denk dat er iets van een busje onder moet wat het "zakken" van het deel met de rotor bladen tegen gaat.
Dit resulteert nu in het "onbestuurbaar" maken van de lama.
Gas erop is al genoeg om het te laten verplaatsen.
Hoe komt het dat jij zoveel problemen ondervindt met je lama of heb je een andere versie?
Oud hollands spreekwoord:
De Hamer valt nooit ver van de Lama