Psst Sven, ik heb er nog een voor je, nieuw in doos voor 50 euro! :twisted: ;-)
Hahaha! Ik heb er ook nog één NIB mag weg voor 47,50 euro!

Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Psst Sven, ik heb er nog een voor je, nieuw in doos voor 50 euro! :twisted: ;-)
Jawel Sander, dat is precies hoe de vork in de steel zit, ze worden nietmeer gemaakt.
Tenzij Martijn liegd, maar dat kan ik ook niet ruiken.
Voor 50 euro koop ik zon nemo dus echt niet,
dan zijn er weer een berg chinese schuimpjes die het beter doen voor dat geld.
Desnoods een of andere chesna/beaver van 30 dollar waar je dan een 2 motorig ding van maakt.![]()
Nope, kansloos. De kids hebben er één geconfisceerd met originele bestickering. Wel een borstelloze 1400kV brommer voorop met Slow Flyer prop. Ik had nog een Spektrum DX5e liggen en een AR6100e indoor ontvangertje in de vlieger. Kids gaan dus leren vliegen deze zomer (zonder FPV).misschien kun je Sleurhutje eens lief aankijken, die had er een extra "voor de breek". Zo'n Nemo is volgens mij zo'n beetje onverwoestbaar, dus...
Volgens mij lok je dit gewoon uit Sven,
Als ik zie dat je al over de 7000! posts hier op het forum bent, en nu nog aan het discussieéren bent over een schuimpje van 4 tientjes, dan gaat er hier volgens mij iets mis.. Wat is nou het verdome probleem man? Je hebt al heel wat euro's uit gegeven aan je fpv spulletjes, maar loopt nu te zaniken ( en al vanaf het begin van deze tread) over een schuimpje.
Jij weet wel wat je wilt, je weet wat je zoekt, je weet waar je het vinden kan, dan stel ik voor dat we die eindeloze zoektocht naar Sven zijn schuimpje eens achter ons laten.
Een hobby kost geld, zo ook FPV. Omdat het schuimpje nu ineens 17 euro duurder is krijgen we weer 5 pagina's over een ander kistje.
Ja ik weet zelf dat de eerste FPV kist gewoon een keer aan puin gaat.koud water vrees?! je eerste schade is altijd de moeilijkste en het gebeurd echt wel een keertje
Ik spreek uit ervaring....
Kom gewoon eens op een meeting dan kun je met een ander meevliegen en weet je wat je te wachten staat. daarna is het niet zo moeilijk.
Geloof mij, ik liet altijd anderen kijken en zelf vloog ik visueel. Totdat Sander begon te schelden dat ik dat ding eens op me kop moest zetten. Nou dat viel erg mee... Doe ondertussen niets anders meer.
kom op met je film Sven, er zijn zat mensen hier die je wel willen helpen...
Als het echt niet wil lukken kom je maar eens hierheen en kun je met mijn kist vliegen!