Waar ik moedeloos van wordt is dat er steeds weer iemand is die roept KOPEN KOPEN KOPEN.Sven,
Stel je niet aan! Ik heb in het begin van deze draad, jou op al je vragen antwoord gegeven, en je geholpen waar nodig.
Het enigste waar jij op blijft hangen in een simpel klein schuimen EPP kistje. Je kunt je toch voorstellen dat we onderhand moedeloos worden omdat je maar blijft door sudderen over een stuk schuim?!
mensen willen je helpen met bouwen, mensen hebben hier kistjes te koop voor nagenoeg niets, en je blijft hier maar babbelen over het schuimpje.
"Ik heb het al wel weer gezien hier, geef je niet als een dolle je centen uit,
dan ben je bij bepaalde mensen hier meteen geen knip meer waard."
Waar slaat dat nou op!? Ik ben een jongen van 22 jaar, zonder werk, die de centen voor mijn FPV spulletjes en vaste lasten bij elkaar beunt met wat brommer verkoop.
Als je dan zó dicht bij bent om te gaan vliegen, echt álles al hebt om te beginnen, maar al weken vast haakt op een schuimen kistje van 40 euro. Kom op zeg..Daar ga ik geen moeite meer in steken. ik hoop dat je dat eens begrijpt.
Er vanuit gaan dat hij direct kapot gevlogen word..Weet niet of je dan aan modelvliegen moet beginnen...
Tot sinas.
Ik had ook daadwerkelijk aanstalte gemaakt om dat lelijke ding te kopen, is het opeens weg.
"Dan betaal je toch gewoon dubbel?" was doodleuk jou response. Waar slaat dat dan op?
Ik zit niet al weken vast aan welk kistje ik moet kopen, ik heb ook andere projecten lopen waardoor deze even opzij ging.
Nu had ik weer even tijd voor het FPV gebeuren, en ging ik dus dat ding maar eens aanschaffen,
krijg ik meteen weer een dubbele rekening voor mijn plaat, daar wordt ik chagrijnig van want ik houd niet van zulke verrassingen.
En ja, ik ga ervan uit dat dat ding een keer storing krijgt of gewoon de controle kwijt is,
dat is toch het hele punt van zon proef kistje? Wennen en testen?
Jij besteed toch ook niet onnodig veel geld voor probeersels?
Alhoewel, je sloopt ook 2 of 3 HD cameras uit elkaar voor de lol,
dus zo voorzichtig met geld ben je niet..
Ik wacht wel tot die floaterjet weer eens beschikbaar is, dan ga ik maar met dat ding kloten.
Wel frappant trouwens dat dat stomme ding helemaal aangekleed GOEDKOPER is dan zon lege nemo..
Als het dan toch een prak model moet zijn voor 40 ballen, dan liever die floaterjet..
Hij is niet zo klein en handig dat ik ermee op et veld kan blijven rondvliegen met een omni antenne,
maargoed, ik kan het vergeten dat het eens makkenlijk mag gaan..
En Klaas, ik weet het, ik treuzel gauw, maar ik houd ook niet van onnodig met centen gooien.
Laatst bewerkt: