Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Badbert,
Een originele nemo hoeft al niet veel aan te gebeuren.
De motor kun je van de neus af schuiven, en ergens anders planten. Klaar is, uh, Sven.
Ach hou toch op Sander, jouw schijnheilige gezeur hangt MIJ de keel uit.
Maargoed, brei maar verder met je nemo, of klaag nog meer, mij maakt het niet meer uit wat je doet.
Uh nou, nee... :? Bij het ene rolroer zat 5mm ruimte waardoor deze al snel kan gaan flutteren. Zelfs bij lage snelheid. Ze zijn nu dus losgehaald. Maar dan zet ik er netjes scharniertjes in en op elk roer een HXT500 servootje (moet voldoende zijn want de MiniMag doet 91km/u op de radar en die heeft ook HXT500's en zo snel gaat de Nemo nooit halen :lolDe rolroeren lekker laten zitten zoals ze zijn.
Ze werken prima.
Ahhhhh, best gezellig al die Hezikiaanse denkwijzen. :rolling:
Evenntopic:
De rolroeren op de Nemo, hebben jullie die van enkel 6mm Depron gemaakt of ook daadwerkelijk met profiel (driehoekig) zodat deze ook nog enigszins aan de onderkant van de vleugel aansluiting vindt?
Ik zever niet, ik koop gewoon niet als een dom schaap wat "de grote FPV god" me opdraagt als het me niet aanstaat.
Als er dan een paar verwende kinderen gaan lopen schreeuwen dat ik zeur, daar heb ik gigantisch et lak aan.
Ik zal hooguit advies in acht nemen als die mij acceptabel lijkt, maar beslissingen maak ik nog altijd zelf.
Waar het op neer komt, 25 euro vond ik die nemo waard, 42 euro niet.
"Live with it".
Klaar.
Lekker fel kleurtje die van sander.
Bij Rc-technics hebben ze nog wel wat onderdelen van de Nemo.
Koop een rompje en een setje vleugels en je bent klaar.
Een staartje moet je er zelf even op frunniken.
Meer heb je niet nodig.