hallo, ik heb nog steed problemen met de king zender, de rechter rolservo doet niet mee, hij werkt wel als ik mijn futaba fx18 gebruik, dus ik denk dat het in de zender ligt, heeft iemand hier ervaring mee,alvast bedankt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ronny Kruissen zei:Zo vanmorgen begonnen met een stap terug te nemen na het vele advies. Ik heb eerst een accu gespendeerd aan rustig figuurtjes vliegen en de tweede accu aan nose inn hoveren. Dat laatste was erg lache en aan het eind van de accu had ik toch wel redelijke air time. De air time is uit te drukken als iemand die net twee weken vliegt tail inn
Gaat lekker dus![]()
crash1000 zei:nou als je na 2 weken al neus in vliegt, vind ik het echt knap! Maar heb ik ook het gevoel dat je toch weinig ervaring met tail-in en side-in heb. Side-in is niet alleen side-in hoveren, maar echt net als tail-in figuurtjes kunnen vliegen en je heli echt onder controle hebben. Neem inderdaad een stap terug want dat bespart je wel een hoop crashen laterzeg ik uit ervaring. Ga pas neusin als je tail-in en side-in 150% ken.
trampo zei:oja: hoe komen jullie aan die tandwieltjes voor de brussles motor??
Trampo
Ronny Kruissen zei:Ik heb bij Remco/4rc.nl een 9T wieltje van Align gehaald, deze slijt wel even in maar werkt daarna prima. Remco heeft hier ook mee gevlogen maar heeft inmiddels de originele van Esky erop geperst, deze kan je overigens ook bij hem kopen.
ssassen zei:Die LiPo saver heb je niet nodig, de ESC schakelt vanzelf af als de spanning te laag wordt (in dit geval reduceert ie 't vermogen). Ik zou een E-sky 704A gyro nemen, da's de beste keuze in my humble opinion.
http://www.hardwareanalysis.com
ssassen zei:Nee, hij draait gewoon 't toerental terug en daarmee 't vermogen, je merkt dat dus gauw genoeg en dan wordt 't tijd om te landen.
Deze jongen heeft hem voor mij ingevlogen. Hij heefd de KING uit de doos gehaald flybars gemonteerd en nog even een verandering aan de staart servo gedaan. Toen maar is even proberen en vloog prima! Heb er meteen maar een extra setjes blades bij gekocht en de simulator van e-sky.Lazerbeak zei:Ik wil even zeggen dat ik dit een fantastische machine vind voor zo'n klein beetje geld.
Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik 8 van deze rakkers ingevlogen en allemaal waren het geweldig stabiele helis!
DitRein zei:Ik zie veel lovende woorden over de king van esky.
Ik vroeg me af hoe sterk hij is, ik heb namelijk een walkera 36 gehad en vond de kop nogal fragiel (zeker voor een beginner). En hoe stabiel is de king ten opzichte van de walkera 36?