Wat betekend dat is mengsel afstelling.... 1 a 2 klikjes rijker of is het meer dan dat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vroeháh waren de uitlaten grijs bij een benzinemotor met juiste verbranding (nog met lood in de benzine)Eigenlijk zou het geen verrassing moeten zijn: 30 jaar geleden, vóórdat iedere auto injectie had, moesten zelfs bij nieuwe auto's bougies ook veel vaker schoongemaakt worden, en waren uitlaten ook zwart van binnen, terwijl tegenwoordig een 15 jaar oude auto nog steeds moeiteloos door de uitlaatgasmeting bij de APK komt.
Dat heb ik nog niet gezien...Nu zijn ze pikzwart van het roet (turbo, directe injectie), daarom worden er tegenwoordig ook roetfilters op benzinemotoren gemonteerd.
En grappig genoeg, op mijn originele officiele benzinemotoren is de overgang in het midden ook lastig afstellen.
en dat is nog een walbro carb
Dus eigenlijk is het best grappig dat een methanolmotor op benzine dit zo goed oppakt.
behalve soms de uitdaging in het middengebied
wel grappig dat sommige type carbs het bijna zonder aanpassen meteen goed doen, en andere een kleine slijpsessie wel waarderen
Niet noodzakelijkerwijs... De motoren waar reeds in geslepen is, ga ik natuurlijk niet "ontslijpen", maar de motoren waar niet in geslepen is, daar doet het klepje zo zijn werk ook wel.ik dacht eigenlijk dat je de slijpsessie EN de Ebrutklep erin gooide