Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Brrrrrr…. lijkt mij teveel op "werk"....Sleutelen aan oude Lancia’s
Een beetje sleutelen is wel leuk, maar het kan ook te ver of het stadium van leuk overschrijden.Het is weer een feestje hoor!
Vooral dát....en of er nog in zit.
Nou... ik kwam inderdaad iemand tegen die zich voorstelde als "Bas", en "je kent me toch nog wel van vorig jaar?" maar de rolstoel, rollator, meelopende verpleegster en de zuurstoffles waren een best goeie vermomming, ik had je bijna niet herkend.....Ziet men straks op Odoornerveen een wandelende hark met oef en auw? Dan ben ik dat!?
Ik zie een los hangend stuk subframe, dat is dus nog terug te monteren, zonder extreem grote carrosserie ringen te gebruiken?en gelukkig nog in prima staat.... en vooral amper corrosie.
Blij dat je het mooi vond...Haha Bert, was weer inspirerend je werkstukjes te aanschouwen. Echt mooi.
Ik ook... alleen, soms kost dat bij mij heel veel tijd, soms is het binnen een dag opgelost, want ik weet nooit wanneer die "geniale inval" of hoe je het ook maar noemen mag, die zeldzame flits van inzicht, ik weet nooit wanneer die zich voordoet.
Ik bedoel maar, ik ben nota bene nog steeds dingen aan het verbeteren aan die gekke .50 benzine heli, nu vier jaar na de maiden….![]()
Yup.... Helaas is het eerste filmpje niet met deze modificatie in gedachten opgenomen, dus er is weinig midrange te horen.Dus laatste filmpje met elektronische mengselbrandstofklep? Top!