Denk dat ik niet onze waterstofzuiger moet gebruiken maar een gewone ouderwetse. Het viel me al op dat de waterstofzuiger geen krimp gaf toen er vacuüm ontstond. Een gewone stofzuiger hoor je duidelijk reageren op het vacuüm. Waarschijnlijk zit er in zo`n waterstofzuiger een soort onderdruk ventieltje. Immers als je water zuigt is het alles of niks en het water gaat niet langs de motor zoals de lucht die je zuigt met een gewone stofzuiger dat wel doet. Je verwacht (als je even niet nadenkt) dat zo`n groot ding natuurlijk veel harder gaat dan een huis tuin en keuken stofzuiger. Daar zit ik misschien fout
Vanavond wat tape en een andere stofzuiger.
Wat de gaatjes betreft,.. het gaat er in eerste instantie om hoe snel je de aanwezige lucht weg krijgt. Dat kan natuurlijk met veel kleine gaatjes of met minder grotere gaatjes. De capaciteit zou ongeveer gelijk moeten zijn.
Zoals ze vroeger thuis zeiden,... "Stiekem doorgaan dan kom je er vanzelf wel"

Vanavond wat tape en een andere stofzuiger.
Wat de gaatjes betreft,.. het gaat er in eerste instantie om hoe snel je de aanwezige lucht weg krijgt. Dat kan natuurlijk met veel kleine gaatjes of met minder grotere gaatjes. De capaciteit zou ongeveer gelijk moeten zijn.
Zoals ze vroeger thuis zeiden,... "Stiekem doorgaan dan kom je er vanzelf wel"