Bas, dat plastic onder de draden kan je met een tangetje wel wat bewerken, wat buigen.
En anders gaat dat wel vanzelf.
Je kan het opnieuw inpakken maar lijkt mij overbodig.
Draadlengte..
Ik zou eerst een alles in de romp leggen, kijken of je alles nog wel aan kan sluiten met een bepaalde draadlengte, te lang is ook lastig in de romp te proppen.
Vanaf mijn pakket lopen 2 draadjes, het ligt ook aan het pakket hoe lang ze zijn.
Maar mijn Dymond 3600 4S is de min draad incl stekker 3cm, gemeten vanaf het pakket.
De stekker zit daar haaks op gesoldeerd.
De plus is 4 cm, de stekker zit daar recht op gesoldeerd.
Dan loopt de + accudraad naar de 400A sensor en vanaf de sensor loopt een 5cm lange draad naar de regelaar, ook weer met haakse stekker.
De min van de accu gaat naar de min van de regelaar met een 3cm lange draad.
Haakse stekker.
De Schulze had 4 extra condensatoren, volgens de ingenieurs bij AEG is dit onzin maar als iedereen het doet doe ik het ook maar.
Met deze setup kon ik 470A trekken en de motor kon 6 seconden volgas lopen, dit heb ik meerdere malen gedaan.
Bij wedstrijden zat ik op 370A piek (zeer korte aanlooppiek door 5:1 vertraging) en dan zakte ik snel terug naar veel minder stroom.
Motorloop was bij 1750 W/min minimaal 32 seconden, vaak meer.
Dus gemiddeld zat ik onder de 3500 watt vermogen.
GJ