Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sterker nog in mijn Cirrus heb ik een esc van Turnigy met bec alleen met bec geactiveerd krijg ik hem niet aan de praat nu ik de bec geelimineerd heb werk hij super
Ik trek altijd de rode draad uit de ontvanger aansluiting en dan doet de bec het niet meer.
Hoewel lekker simpel is dat is geen goede oplossing. Zou ik niet gebruiken, zeker niet in een vliegtuig. Zo gauw je servo's geen/weinig/rust stroom trekken, treedt er nauwelijks spanningsval over een diode op en krijgen de servo's alsnog gezellig de volle spanning voor hun kiezen. Verder zijn de diodes niet beveiligd, een korstondige te hoge stroompiek zal ze vernielen: geen besturing meer :schrik: :cry:... Op een amerikaans forum heb ik gelezen dat een diode gebruikt kan worden om de maximale spanning te verlagen. Weet zo type diode niet meer uit het hoofd. Maar 1 diode was gelijk aan 0,7 volt verlaging. Met 2 diodes kom je dan uit op 7.2V - 2x0.7V = 5.8 Volt.
Nee je kunt niet en de bec gebruiken en een losse ontvanger accu.
Wil je een losse ontvanger accu gebruiken dan moet je de rode draad die naar de rx gaat door knippen of zoals ik altijd doe uit de stekker pruts en voorzien van een krimpkousje.
kreeg vanmiddag een ingeving waarom een extra accu je kunt ook een extra stekker aan de aandrijf accu zetten
Nee je kunt niet en de bec gebruiken en een losse ontvanger accu.
Wil je een losse ontvanger accu gebruiken dan moet je de rode draad die naar de rx gaat door knippen of zoals ik altijd doe uit de stekker pruts en voorzien van een krimpkousje.