JeeJ! Motor binnen.
Ziet er totaal anders uit dan op de foto.
Lijkt meer op deze:
Met bell-end-bearing, de boutjes rondom en de 4 groten gaten achter ipv 10 kleine.
Hij is alleen langer.
Er komen nog foto's van.
918g, dus dat klopt redelijk met de beschrijving.
Op enig moment wat toeren meten, kijken of het enigszins in de buurt komt van opgeven kv.
Ik weet nog niet hoe ik hem ga monteren op mijn motor montage systeem. De buitenste gaten komen overeen met de gaten van de oude motor, de binnenste niet. Opzich zouden de 4 buitenste genoeg moeten zijn, zeker hoe ze (zo goed als niet) belast worden.
Maar dan wil ik de binnenste wel vullen.
Helaas door een crash van de Angel geen accu meer voor de extra.
Ik had een 2s accu besteld om de enkele kapotte cel te vervangen, maar die weer gecanceld. Wat ik ga doen ben ik nog niet helemaal uit
Ik heb nog 2 oude (dik 2 jaar) 5s 4000, die lang niet zoveel stroom kunnen leveren, en waarvan de spanning verder inzakt. Maar ik kan iig al iets meten, en als ik het een beetje vertrouw hem rustig een luchtdoop geven.
Eventueel op 9s 5000 30c, met de goede cellen.
Maar daar kan ik pas wat van zeggen als het gelopen heeft.
Vandaag bezig shocks klaar te maken voor een demo, morgen met die demo bezig. Zal wel even duren voor ik tijd in de extra steek.
To do list:
Lucht afvoer sturen (enkel nog vastlijmen, is al gemaakt)
van nog 2 nylon bouten vleugelbouten maken.
regelaar kabels op nieuwe lengte solderen. (mss niet)
Regelaar instellen.
Alles loctite'n
Bespanning nawerken (niet veel), foliebout stuk
