Hahaha, KNVvL afzijken? Ik? Nee, ik vindt het allemaal wel best. Maar ik begrijp wel dat mensen toen geen zin hadden om te komen.
Voor mij is het nu 3,5 uur in de auto heen en dan weer terug voor een oefen dag (engelse league wedstrijden) maar als ik hier iemand heb die voor mij even op een knopje wil drukken voor Base B dan denk ik dat de keus makkelijk is om thuis te blijven en hier te oefenen. Dat is namelijk wel belangrijk, oefenen met een echt Base B.
Ik heb geen idee hoe het met de KNVvL zit als er volgend jaar in eens 3 mensen zijn die naar het WK willen gaan. Laat staan dat er in eens meer dan 3 mensen zijn. Dat kan voor mij betekenen dat ik niet mag gaan omdat ik het waarschijnlijk niet ga redden om naar Nederland te komen voor elke competitie. Dat zien we dan wel weer.
Je moet trouwens wel niet vergeten dat we nu zelf ook de inschijf kosten mogen gaan betalen a 250 euro om naar het WK te mogen. Naast de kosten voor accomodatie en eten. Dat is toch wel jammer dat dit nu zo moet in Nederland. Maar ja, wat doe je er aan?
Wat betreft dat duitse forum en "de duitsers", ik weet niet helemaal waar je het over hebt. Ik heb daar wel wat gepost wat betreft Kontronik maar erg weinig informatie van die gasten (kontronik zelf) gekregen. Er valt niet echt te praten met die lui, kan aan mijn duits liggen. Ik had ze dus ook een kapotte (opgerookt) regelaar gestuurd om dat ik die dan dus voor gereduceerde prijs vervangen zou krijgen (staat op de website). Kreeg ik een paar weken later de zelfde verbrande regelaar terug in de post! Wat is dat voor een onzin? Geld weg gooien om dat ding aangetekend terug te sturen? Schrijf dan even alleen een briefje of antwoord op mijn e-mail!
Instap klasse is wel een goed idee. Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt het allemaal erg leuk! Wilde gewoon even duidelijk maken dat het snel belangrijk wordt om het "gelijk" te houden voor de deelnemers. Dat zie ik hier in Engeland namelijk ook gebeuren met F5B-7, gelijk aan F5-2 in Belgie.
En ik dacht jou in Berg op den Heist te horen zeggen dat je die F5F enzo kisten zo langzaam vondt gaan dat je er zo op uitgekeken zou zijn. Toen dacht ik nog, probeer jij maar eens 35 rakken te vliegen vriend!
Rakken vliegen is echt zooooooo gaaf. Maakt bijna niet uit hoe snel of dat het gaat.
Wat is je setup in die mooie Eisvogel? Video?!