Luc Biemans
verslagschrijvers
Ha Luc,
Ik begon je al te missen...was nl erg benieuwd naar de status
Het schiet al aardig op, ziet er goed uit, zie dat je de opbouw van hout maakt, of vergis ik mij?
Groetjes Kees
Hoi Kees,
Ja het was een beetje druk de laatste tijd. Heb ondertussen de motoren binnen : IGARASHI MOTOR SP3650-65. Die draaien 5600 tpm en dat moet meer dan voldoende zijn. Ook de accuutjes zijn er : 6 vol, 4 amp..
Geeft een vaartijd van ergens tussen de 45 en 60 minuten. Heb er dan ook maar vast 2 gekocht.
Ben nu met de brug bezig en de torenvoet van de radar. Dat moet hopelijk deze week af zijn. De basis van de hanger is er ook al.
Ben toch trouw gebleven aan mijn houten voorkeur maar werk nu voornamelijk met 1 mm triplex. Alleen het voorste onderste dekhuis is van 2 mm en hier en daar een deel van een dek dat ook wat meer moet kunen dragen. Waar nodig een onzichtbare versterking maar op zich geeft de constructie voldoende sterkte. Het hele voorste deel is afneembaar net als straks de hangar. Bij het helidek heb ik ook een deel uitneembaar gemaakt zodat ik later altijd nog bij de roeren en de servo kan.
Overigens heb ik voor de dekhuizen hout gebruikt omdat ik dat al had. Details, zoals de radarbol, pak ik ook verder op met polystyreen.
En bedankt voor de belangstelling.
Luc
Laatst bewerkt: