Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha Luc,
Nou nou, je bent weer lekker opgeschoten, ziet er goed uit, jammer dat de foto,s zo klein zijn.. kan nl geen minpunten vinden...
De railing, is die aan de brug ook gelijmd? en de railing op het helicopterdek? ben benieuwd hoe je dat opgelost hebt.
wat bedoel je trouwens met die luchtinlaten... die roosters onder het harpoondek oid?
Dat van dat butyleen of acrylaatkit vindt ik trouwens een goeie! met name omdat je daar achteraf toch niet meer bij moet zijn. Wacht met dichtmaken wel even tot je een paar proefvaartjes hebt gemaakt, stel je voor dat er toch water binnenkomt..
Succes en groeten Kees
Mooie vaarfoto's Luc!
Die vaarplek lijkt wel op de betonnen "mini-haven" te Zevenkamp of zit ik er nu naast? Als het wel zo is, zien we elkaar misschien bij het soepvaren.
groeten Paul
Ha Luc,
Ziet er wederom goed uit, zo in haar element is het toch een mooi schip..!
OP het filmpje ziet ze er aardig stabiel uit, in de bocht nauwelijks overhangen, dat was bij die van mij wel iets meer, hoewel daar uiteraard wel de hele rataplan aan railing en mastwerk op zat.Volgens mij is dit wel een prima resultaat alvast.
Nogmaals, hoe meer plaatjes hoe beter!
Groeten Kees