Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welkom Jan.... met een buitenloper Kv=4000rpm/volt heli motor ...
Die heb ik niet overwogen ik kwam het tegen en was mooi klein 28mm dat is wat ik wel in de gaten gehouden heb meer ook niet eigelijk van daar ik had een 2100 en 3400kv legen van 1:10 auto maar die zijn gelijk stuk groter daar is ook gelijk de as 5mm dik van en de buiten mantel 38mmWelkom Jan.
Wat waren je overwegingen om een 4000rpm/volt motor te kiezen?
Wees voorzichtig met het kiezen van een Kv waarde (een motor heeft slechts 1 Kv, niet 4000).Die heb ik niet overwogen ik kwam het tegen en was mooi klein 28mm dat is wat ik wel in de gaten gehouden heb meer ook niet eigelijk van daar ik had een Kv=2100 rpm/volten Kv=3400 rpm/volt legen van 1:10 auto maar die zijn gelijk stuk groter daar is ook gelijk de as 5mm dik van en de buiten mantel 38mm
Noem het zwemangst in te koud water, noem het geen zin om rubberbootje op te pompen, noem het geen zin om waadpak aan te trekken, noem het te ver weg voor de werphengelNu nog gewoon het gas erop houden in de bochten...