Dat soort oefeningen moet ik inderdaad gewoon weer wat meer gaan doen. Met alle lol van forward flight vergeet ik wel eens dat ik af en toe ook eens wat rustiger aan de hover oriëntaties moet blijven doen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, dat heet een pre flight check. Even je functies bewust testen en kijken of ze werkelijk de juiste kant opgaan. Ondanks de beveiligingen moet je dit toch altijd even doen. Net als je heli nalopen voordat je gaat vliegen.Toch snap je niet dat een merk als Futaba daar geen beveiliging voor heeft... Is daar niks op te verzinnen?
Dat klopt. 20 vluchten eerder had de staart de grond te pakken met een inkeping als gevolg. Echter zat de scheur er toen nog niet in. Deze is in de loop van tijd ontstaan.Zo Joop, die was zeker ergens tegenaan geslagen aan de afdruk te zien
Ik hoorde dat zaterdag iemand zijn Goblin 630 tot de grond afgebrand is en zondag een hagelnieuwe 550 Dominator waarvan de regelaar het tijdens een vlucht af liet weten.