Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even snel getest.
640x480 pakt ie niet meer.
Hij pakt wel 300x218 en .jpg.
Dus het hoeft niet per se .png te zijn
Bekijk bijlage 450875
GJ
Wat ik begrepen heb van bmp, png en jpg is bij een gelijkblijvende afbeelding de jpg het kleinste bestand, dus neemt het het minste geheugen in. .....
1. Fixed Ranger9 series failed on working after OTA updates.
2. Fixed the issue that under FLEX-868 mode ,2.4G RF doesnot work in LBT mode properly.
Geweldige zender toch?
Vandaag krijg ik mijn nieuwe ontvangers binnen en ook de ASS-70.
Dit weekend wil ik testen hoe precies dat alles nu is en hoe het werkt op de Tandem.
Dus ik plak de ASS-70 even op de auto en dan kijken met GPS of alles een beetje klopt.
Björn, hoe staat het met de mogelijkheid om het GPS scherm full screen te krijgen?
GJ
Geweldige zender toch?
Vandaag krijg ik mijn nieuwe ontvangers binnen en ook de ASS-70.
Dit weekend wil ik testen hoe precies dat alles nu is en hoe het werkt op de Tandem.
Dus ik plak de ASS-70 even op de auto en dan kijken met GPS of alles een beetje klopt.
Björn, hoe staat het met de mogelijkheid om het GPS scherm full screen te krijgen?
GJ
Ben heel benieuwd of jouw ass70
Klopt. De mijne geeft in een duikvlucht 31km/u aan.
Geweldige zender toch?
Zo geweldig vind ik het niet dat je een MPM module niet meer serieel kunt aansturen omdat FrSky er geen ondersteuning voor wil hebben in Ethos. Dus dan rest alleen nog de PPM optie, maar dat betekent dat je zelf de config files (source-code) moet aanpassen en dan je eigen versie van de MPM firmware moet compileren... Da's echt een stap terug in de tijd qua mogelijkheden en gebruiksgemak (op dit vlak in ieder geval). Denk dat het veel MPM vliegers tegen zal houden deze zender te kopen en wat nog een rol meespeelt is je tegenwoordig ook touch kunt gebruiken d.m.v. EdgeTX (afgeleid van OpenTX, met de focus op versneld invoeren van nieuwe functionaliteit; meer bleeding edge t.o.v. OpenTX dus). Nouja, het is goed dat de ontwikkelingen niet stil staan.