Goed idee Sietse, maar ik denk dat het te ver gezocht is. Die ligger is denk ik niet nodig voor de stevigheid en is alleen maar lastiger om te maken. Ik zou hem gewoon uit EPP en EPS snijden, zonder je XPS, omdat dat sterk genoeg moet zijn hoor.
Onthoud dat gewicht soms zwaarder telt (haha woordgrapje :lol: ) als sterkte.
Nou, gister naar Den Bosch geweest en balsa, 2 standaard servo's, glasmatje, nog wat schroefjes en nog iets kleins gehaald. Dadelijk maar weer verder met m'n grote versie...
En ik ga toch een Boomer bouwen, alleen het profiel moet nog goed uitgewerkd worden. Daarna ga ik met de "scharnierpuntmethode" en een holle mal proberen een superkist te krijgen. Maten gaan hetzelfde worden als de echte boomer, maar het profiel gaat dunner worden.
Nou, ik ga weer bouwen, Greetz PCM
Onthoud dat gewicht soms zwaarder telt (haha woordgrapje :lol: ) als sterkte.
Nou, gister naar Den Bosch geweest en balsa, 2 standaard servo's, glasmatje, nog wat schroefjes en nog iets kleins gehaald. Dadelijk maar weer verder met m'n grote versie...
En ik ga toch een Boomer bouwen, alleen het profiel moet nog goed uitgewerkd worden. Daarna ga ik met de "scharnierpuntmethode" en een holle mal proberen een superkist te krijgen. Maten gaan hetzelfde worden als de echte boomer, maar het profiel gaat dunner worden.
Nou, ik ga weer bouwen, Greetz PCM