GS XUT Truggy

  • Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Ach ja,neem van mij aan dat je hem volgas niet onder controle zou gaan krijgen!

Voordat jij zover bent dat de motor van invloed is op je controle van het model, dan , dan.......
 
hoi,

Nee heb het nog niet gemeten omdat ik nog maar op het 3e tankje van het inrijden zit, maar volgens mij gaat dit aardig hard worden.
een filmpje komt er zeker nog wel. :D

lennart
 
lennart zei:
hoi,

Nee heb het nog niet gemeten omdat ik nog maar op het 3e tankje van het inrijden zit, maar volgens mij gaat dit aardig hard worden.
een filmpje komt er zeker nog wel. :D

lennart
Hey,

Ik ben ook van plan deze auto te kopen, maar ik heb een vraag.
Waar heb jij hem vandaan gehaald en hoeveel heb je in totaal betaald?
 
Mike zei:
lennart zei:
hoi,

Nee heb het nog niet gemeten omdat ik nog maar op het 3e tankje van het inrijden zit, maar volgens mij gaat dit aardig hard worden.
een filmpje komt er zeker nog wel. :D

lennart
Hey,

Ik ben ook van plan deze auto te kopen, maar ik heb een vraag.
Waar heb jij hem vandaan gehaald en hoeveel heb je in totaal betaald?

hoi,

ik heb hem bij amainhobbies gehaald uit amerika waardoor ik er nu 358 euro voor betaalt heb zonder hem rijklaar te maken dus alleen voor het pakket, dit alles is met verzenden ed. dus dat is gewoon 300 euro goedkoper dan hier in nederland.
zo wordt het een goede auto voor weinig geld.

heb nu 3e tankje leeg gereden en ik moet zeggen er zit echt veel vermogen in het motortje dat kan ik nu al zeggen.
Wat ik een min puntje aan de auto vind is dat de clutchbell en het hoofdtandwiel allebei van staal zijn en als er dus een steentje tussen komt is de hele boel kapot.

groetjes,

lennart
 
lennart zei:
Wat ik een min puntje aan de auto vind is dat de clutchbell en het hoofdtandwiel allebei van staal zijn en als er dus een steentje tussen komt is de hele boel kapot.
lennart

dat is wel het meest vreemde minpunt dat ik gelezen heb.........wees blij dat het van staal is.
 
Matthijs NED 469 zei:
lennart zei:
Wat ik een min puntje aan de auto vind is dat de clutchbell en het hoofdtandwiel allebei van staal zijn en als er dus een steentje tussen komt is de hele boel kapot.
lennart

dat is wel het meest vreemde minpunt dat ik gelezen heb.........wees blij dat het van staal is.

mja het is wel lekker sterk enzo maar ja een steentje en alles daaro is kapot.
Heb nu 5 tankjes gereden bijna klaar met inrijden dus, en de motor trekt al best wel hard.
morgen komt er wel een filmpje.

lennart
 
Lennart, waarom denk je dat als je 5 tankjes gereden hebt de boel wel is ingelopen?
Wij gebruiken de Ninja offroadmotor , en die is pas ingelopen na drie wedstrijddagen.Het is onze tweede en zelfs bij de tweede duurde het langer.

doe het rustig aan ,

gr Michel Velder
 
m.velder zei:
Lennart, waarom denk je dat als je 5 tankjes gereden hebt de boel wel is ingelopen?
Wij gebruiken de Ninja offroadmotor , en die is pas ingelopen na drie wedstrijddagen.Het is onze tweede en zelfs bij de tweede duurde het langer.

doe het rustig aan ,

gr Michel Velder

hoi,

ik denk idd nog niet dat hij is ingereden, maar wel na 7 tankjes, dat is iets meer dan 1 liter dan zal de motor toch wel ingesleten zijn?

lennart
 
ben ik weer, ik was gister leuk aan het rijden in de tuin en een klein schansje gemaakt, alleen nu kwam hij een keer op zijn neus terecht (niet eens hard) en nu is de bodem plaat krom :? . Beetje snel lijkt mij, maar goed, nu wil ik misschien een bodemplaat van carbon met misschien aramide weefsel erdoorheen maken/bewerken heeft iemand een idee of dit sterk is EN waar ik zo'n al bewerkte plaat van 3mm dik 180mm breed en 450mm lang kan kopen?

lennart
 
had je een chassisversteviger voorop zitten? Bodemplaat van carbon is slecht idee, carbon buigt niet, maar breekt. Ben je in 1 keer klaar met rijden....... je bodemplaat kun je vast wel wat terugbuigen. Maarreh, waar is ie gebogen?
 
Het aluminium van de bodemplaat fungeert tevens als warmte afvoer; carbon isoleert en voert geen warmte af, waardoor de motor te heet zal worden...
 
bodemplaat krom?? haast onmogelijk.
WAAR is ie krom??
Want aan de voorzijde MOET hij krom/schuintjes omhoog staan...... ff kijke 8O
 
Maak er anders is een foto van dan kunnen de andere hier ook oordelen :wink:

Mijn XUT is trouwens ook besteld verwacht hem binnen 10 dagen binnen te hebben :D
 
alfaracer zei:
bodemplaat krom?? haast onmogelijk.
WAAR is ie krom??
Want aan de voorzijde MOET hij krom/schuintjes omhoog staan...... ff kijke 8O
hij is krom aan de voorkant, ik was aan het rijden, en toen was ie leeg dus daarna om hem weg te zetten wilde ik de kap erop zetten en paste het niet, toen zag ik het en is de voorkant dus iets gebogen.
Volgens mij is de voorkant niet van zichzelf al krom.


lennart
 
volgens mij moet je gewoon even wat beter naar je truggy kijken, is er niets anders verbogen? Dit is de standaard bodemplaat van je XUT, de voorkant is echt wel iets gebogen, dat hoort standaard zo te zijn. Wellicht dat je shocktower is verbogen, of anders alleen je body-post.

gscxt011.jpg
 
Jochemicalie zei:
jawel de voorkant is altijd van zich zelf al krom, bedoel je dat deel waar de voorste differentieel behuizing opgeschroeft is ?

nmee hij is echt krom van het springen want, de rem deed het niet meer dus helemaal anders afstellen en daarna zag ik het en de bodem plaat krom was.

zie plaatje hij is als die rode lijn gebogen.

lennart
 
Maak er dan gewoon een fotootje van, dan is het makkelijker en hoef je jezelf waarschijnlijk niet te verdedigen dat het wel zo is :wink:
 
Hij reed blijkbaar zonder body " ik was aan het rijden, en toen was ie leeg dus daarna om hem weg te zetten wilde ik de kap erop zetten". Dus hieruit kan je bijna zeker zijn dat de schocktower aan de voorkant iets naar achteren gebogen is en/of niet meer recht op het voordiff zit. De body geeft namelijk bescherming voor de schokdemperbrug tegen verbuigen door klappen reht van voren. De schokdemper tower verbuigt makkelijker dan het chassis....
 
Back
Top