GS XUT Truggy

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Ik heb hem ook uit hongkong, moest helaas importkotsen betalen, maar was ie toch nog goedkoper dan hier kopen, iig veel plezier ermee je hebt zeker geen verkeerde keuze gemaakt !

Ik heb gezegd dat ze de factuur IN de doos moesten stoppen en dat het een cadeautje voor mijn (fictieve) zoontje is. Nu maar afwachten...Het is natuurlijk ook geen pakketje wat je kan missen, geloof ik (qua grootte?)

Laatst bewerkt:
Ik heb gezegd dat ze de factuur IN de doos moesten stoppen en dat het een cadeautje voor mijn (fictieve) zoontje is. Nu maar afwachten...Het is natuurlijk ook geen pakketje wat je kan missen, geloof ik (qua grootte?)

Ach, als je hem via Dinball besteld hebt heb je meestal wel geluk en wordt hij er niet uitpakt.

Grote kans van niet.... Verschilt per land Amerika is kans een stuk groter, of je moet al aankomen met undervaluen, (dan betaal je een lager bedrag dan je zou moeten)
Kies vooral voor de langzame verzending (de goedkoopste) dan is het risico nog lager!

Ik heb hem inderdaad via Dinball besteld, maar hoezo wordt hij er juist dan niet uitgehaald?
Omdat Dinball er sowieso gift opzet als je dit vraagt, en waarschijnlijk zijn ze nog een stuk minder bekend dan de grote ketens zoal AmainHobbes, Towerhobbies :)

Ik ook niet.. Als ik iets morgen wil, had k het morgen wel gekocht!
Meestal in een dag of 8 tot 10. Officieel staat er 10 tot 15 dagen voor.

Wilfred,

Je kan altijd mijn force torretje lenen tot je de $$ hebt om zelf een motor te kopen.
Bedankt voor het aanbod Pinky! Maar ik heb besloten om echt te stoppen.. en mijn Spektrum zender is al verkocht en vandaag verstuurd naar een GS XUT rijder (einneb)

Iemand nog onderdelen van de standaard motor nodig? Of zoekt er iemand een donor auto? De r25mt die op mijn XUT is los te koop...Zie verkooptopic!

Heeft iemand het volledige voor-of achterterrein al is van de chassisplaat afgehaalt?
Klopt het dan dat er van de vier schroef gaten er twee half weggefreesd zijn, omdat de diff er anders niet in past?
Geeft dit niet een te slappe binding?

lennart

Ja is bij mij ook zo, maar mijn achtertrein is er nog nooit af gereden :D , en de boutjes pakken goed en kun je goed stevig aandraaien.

OS V-Spec heeft nu een tankje of 12 gereden, gaat erg mooi

Ja is bij mij ook zo, maar mijn achtertrein is er nog nooit af gereden :D , en de boutjes pakken goed en kun je goed stevig aandraaien.

OS V-Spec heeft nu een tankje of 12 gereden, gaat erg mooi

mooi, veel verschil tegenover de standaard .25?
En ik heb ook een klein slagje in mijn gehele aandrijflijn, ik denk zeker niet dat het erg is, maar heb jij dit ook?

lennart

Jongens, kan iemand aub nog beantwoorden of ik de Truggy ook kan inrijden met 16% nitro?
En daarnaast maak ik me lichtelijk zorgen dat ik vrijdagavond bij DinBall heb besteld, en nu nog niks van die gasten heb gehoord...? Ik kan echt niet wachten tot de Truggy wordt bezorgd, zit op mijn werk ieder kwartier m'n mail te checken voor reactie uit HongKong...

Inrijden kan je wel doen met een wat lager % nitro.

Lees ff dat sticky van Roelof ff door over de zin en onzin van Nitro engines.

Juist met een lager nitro percentage! 16% kan ook wel, maar dan komt het inlopen wat presiecer! Je hebt ook speciale inloopbrandstof (10%oil+) dus minder nitro (minder toeren) maar wel extra olie (smering). Maar het kan wel met 16% hoor!

RJ

Back