GS levert een standaard AM zender erbijJa, dat zag ik ook. Ik kon alleen niet uit de advertentie opmaken of er afstandbediening bij zit)??
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
GS levert een standaard AM zender erbijJa, dat zag ik ook. Ik kon alleen niet uit de advertentie opmaken of er afstandbediening bij zit)??
Ik heb gezegd dat ze de factuur IN de doos moesten stoppen en dat het een cadeautje voor mijn (fictieve) zoontje is. Nu maar afwachten...Het is natuurlijk ook geen pakketje wat je kan missen, geloof ik (qua grootte?)
Omdat Dinball er sowieso gift opzet als je dit vraagt, en waarschijnlijk zijn ze nog een stuk minder bekend dan de grote ketens zoal AmainHobbes, TowerhobbiesIk heb hem inderdaad via Dinball besteld, maar hoezo wordt hij er juist dan niet uitgehaald?
En hoe lang duurt dat dan bij Dinball? Ik kan natuurlijk weer eens niet wachten...Kies vooral voor de langzame verzending (de goedkoopste) dan is het risico nog lager!
Bedankt voor het aanbod Pinky! Maar ik heb besloten om echt te stoppen.. en mijn Spektrum zender is al verkocht en vandaag verstuurd naar een GS XUT rijder (einneb)Wilfred,
Je kan altijd mijn force torretje lenen tot je de $$ hebt om zelf een motor te kopen.
Ja is bij mij ook zo, maar mijn achtertrein is er nog nooit af gereden, en de boutjes pakken goed en kun je goed stevig aandraaien.
OS V-Spec heeft nu een tankje of 12 gereden, gaat erg mooi