Ik ben er!
Leuk om wat verse wind te hebben hier

Maar als ik het goed begrijp wil je toch je eigen burns terug rijdend bouwen mbv de nieuwe onderdelen? Of wil je je oude laten zoals hij is? Dat verklaart waarom je die extra onderdelen nodig hebt.
Toevallig heb ik zelg ongeveer zo'n lijstje gemaakt (en ondertussen verzameld ) voor, inderdeed een oude inferno DX. Helemaal compleet, in goeie staat. Maar up te graden met een gesloten radiobox (het is een protech toevallig, van een enigma

) en een tankje (ik denk ook enigma). De sideguards van een enigma passen er trouwens ook perfect op. Ja ik verzamel wel wel enigma onderdelen voor de mijne gezien deze niet meer op de markt is en ik verwacht dat onderdelen vinden moeilijker zal worden. Ondertussen wat kleine lots en een oud chassis als donor gekocht.
Ik heb even geleden bij wijze van test eens eens stalen tandwiel van een (waarschijnlijk modernere) inferno gekocht, maar dat paste niet. Wellicht wel passend te maken, maar ga ik nu niet doen.
Edit: ik heb deze even geleden al eens gepost: check:
kyosho-inferno
Ik heb nog niet zo veel gereden met mijn burns (heb zowiezo niet veel tijd om te gaan rijden spijtig genoeg), maar het tandwiel dat ik laatst gemaakt heb, houdt het perfect voorlopig! En als alles goed afgesteld staat, valt dat slijten toch ook redelijk mee?
Ik heb nog een setje velgen 19mm hex, maar die horen bij de inferno DX, en daar heb ik nog geen kleinere hexen voor, dus die houd ik best nog even bij.
Inderdaad, ik heb er wel gemaakt 17mm, maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon los kopen. De asdiameter zelf is dezelfde als van moderne buggy's, dus normaal moet je dan niets veranderen. Ik wilde ze gewoon zelf maken ipv te kopen. Ze zijn nu natuurlijk gigantisch sterk (de alu versies moet je toch altijd met een beetje liefde behandelen), wel wat zwaarder en hebben gewone standaard moeren (voor als je eentje kwijt speelt).
Maar ik weet niet of ik er nog ga maken voor de inferno DX, het is wel wat werk ja.
Bon, weer een heel verhaal, maar ik krijg net wel weer zin om hem eens terug ter hand te nemen.