T
therro
Guest
hallo ik heb al best lang een rc auto maar ik weet niet hoe je hem moet afstellen. Hoofdstuk c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo ik heb al best lang een rc auto maar ik weet niet hoe je hem moet afstellen. Hoofdstuk c
....Overigens vraag ik mij af als je nog meerdere mensen een PB gestuurt hebt....
Duidelijk! dank je welblijkt toch maar weer dat de lokale RC-Boer toch wel eens fout kan zitten
Gr. Pim Dröge
Oke top! dank je wel voor de info. Ga ik morgen gelijk even aan de gang en een mooie afstelling proberen te vindenIk heb die tamiya motoren vaker gezien en die heeft geen LSN. De schroef met het veertje regelt alleen het stationair toerental.
M.v.g. Mark
welke kant moet je opdraaien om hem dichter te zetten bij mde hoofdsproeier?????????
Deze vraag zie ik zooo vaak.... denk eens even aan een normale waterkraan?
Als de motor correct is afgesteld dan zal de motor op topsnelheid een krachtig geluid moeten produceren met een hoge frequentie, en een dun rookspoor moet juist zichtbaar uit de uitlaat komen.....
Dus dat zou je kunnen omschrijven als 'janken', als hij hoog in de toeren 'viertakt' dan 'jankt' ie niet maar doet ie 'prrrrrr'.....