Het brommer topic.

Ik zie ze hier ook niet echt controleren, dus ik neem de gok maar:)

ps, wat vind je van mijn Malaguti?

Greetz,
Joram

Malaguti is nog standaard, maar qua uiterlijk word er nog wel wat veranderd:

Achterspatbord eraf, andere handvaten, treeplankjes, ander kickstartpedaal, Laser uitlaat, velglint...

Maar dat is pas rond de herfst, eerst weer wat geld verdienen:p

Ik wilde ook eerst een Derbi Senda extreme, maar toch niet gedaan omdat ik op beide heb gezeten en een scooter fijner vond, maarja, ieder z'n ding he:D

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
scooter fijner...
inderdaad jah, op een scooter hoef je niet eens meer te rijden, je wórdt gereden ;)
op een (schakel)brommer moet je zélf tenminste nog rijden XD

Woensdagmorgen / koninningennacht

Meeting @ Ambacht,
3 foto`s nadat we klaar waren bij de Brienenoordburg!
Wist niet dat er nog steeds meetings in de regio worden gehouden... Wie regelt dat tegenwoordig?

En die paarse Aerox lijkt nogal op die van Weima en zn ex-vriendin. Precies dezelfde kleur...

Groet,
Jitze
(ex-XSF-er voor het geval je dat nog kent)

Vertel mij wat.....

Maar als ik op me scooter wil rijden, moet er 1 op.....
Al dat veiligheidsgezeur enzo... :/

Greetz,
Joram

Wist niet dat er nog steeds meetings in de regio worden gehouden... Wie regelt dat tegenwoordig?

En die paarse Aerox lijkt nogal op die van Weima en zn ex-vriendin. Precies dezelfde kleur...

Groet,
Jitze
(ex-XSF-er voor het geval je dat nog kent)

Ach jawoor, Worden nog verschillende meetings gehouden hierzo,
Ommoord, Ridderkerk, Ambacht, Dord zal ook wel.

Op het moment is Sc-R een beetje aan de leidende hand. Dusja, die regelt alles een beetje.

Die bordeau paars/rood/bruin wat jij wil:) is van Leon uit Cappele.

Vertel mij wat.....

Maar als ik op me scooter wil rijden, moet er 1 op.....
Al dat veiligheidsgezeur enzo... :/

Greetz,
Joram

Hallo Beunhaas..

Elk nadeel heeft echt nog wel zijn voordeel.. mede omdat de standaart ontgrensde schakel wel een hogere top heeft dan de gemiddelde scooter is het makelijk dat je zo af en toe achter kan kijken. [lees motormuis, pliesieauto etc.etc.] het ziet er misschien wat lomp uit, maar het is echt alleen maar in je voordeel.

hij rijd een scooter ;).
maarja, in principe begrijp ik je ouders wel Joram ;). ik bedoel, het is redelijk druk tegenwoordig op de weg, dus wat extra "zicht" kan geen kwaad.
maar goed, ik begrijp jou ook wel ;). het ziet dr natuurlijk wat minder goed uit.

gtz

Ik wilde per sé een scooter dus dat gaat gewoon door. Maar die standaard ''uit de oertijd'' spiegels gaan er echt af.

En dan komt er wel een STR8 spiegel op, zoals ik al eerder aangaf...

Greetz,
Joram

heb even een photoshop gemaakt van hoe mijn brommer word :D

zo issie nu:

en zo moet hij worden:

Back