Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ZAl eens aan fatshark vragen of hij me zo'n kabeltje extra kan opsturen met de volgende zending. Ik krijg toch maandelijks spullen van daar binnen (als ik het niet vergeet )
of mischien heeft Sander nog wat liggen. Moet je hem ff vragen..
Nâh, gewoon een andere tak van sport. Soms wil je ook wel eens wat anders dan alleen maar sex. 8O :rolling:Ik vind het in ieder geval prachtig om mij met deze techniek bezig te houden.
Nu dat ik kennis heb opgedaan met FPV vind ik het normale vliegen zelfs saai worden.
Wat vinden jullie?
Ik heb die van mij besteld bij Cameraland.NL. Te lui om naar Alkmaar te rijden (20 minuutjesWaar koop je die krengen dan?
Ik zoek me al dagen een bult naar die nieuwe sony bloggies.
Alleen pixmania heeft er een rondslingeren maar dat is een prutswinkel.
Het nadeel van hele kleine lichte camera's is dat je juist makkelijker en sneller gaat trillen. Vroeger met die lompe dingen met enorme NiCd-accu had je veel minder last van trillen. Later kwam Sony met een gyroscopische ring om de lens (wauw, mechanische Steady Shot 8O) en later werd het elektronisch opgelost.Mensen mopperen alleen dat stabilisatie uit gaat als je 1080p opneemt.
Dat snap ik niet, dat kun je toch veel beter achteraf doen met virtualdub en deshaker?
Daar haal ik met mijn camera's ook enorme resultaten mee.
Uh, niet verder vertellen. Ik run een eigen ICT-bedrijf met 8 service mensen in dienst.Bedankt voor de tip, Sleurhut!
Je zou verkoper moeten worden.![]()