Het grote FPV (First person view) draadje.

Nickos inderdaad, ziet er harstikke leuk uit:). Al heb ik m'n vraagtekens bij de alien:P

Zo stond er op mijn eerste bril "FPV maniac" Nu weer een sjabloontje gemaakt en der FPV opgespoten:P.
Ach, zo houd je jezelf bezig zullen we dan maar denken:)
Die saaie zwarte brillen ook altijd....
:mrgreen:

14m8lmo.jpg

Laatst bewerkt:
Zo'n zwarte bril is idd erg saai, en je moet de hobby zelf leuk maken :D

De stickers maak ik zelf en als ik ze zat ben dan maak ik weer wat anders, zo blijft het leuk.

Vanmiddag trouwens mijn FPV - doop - maiden ....

Ik ben heel benieuwd.
Alle leuke reactie's hier in dit draadje over het FPV hebben mij enorm enthousiast gemaakt.
Ook een demo bij ons op het veld, en een mede-vlieger die FPV vliegt.

Winter-project wordt een tricopter/fpv

Iedereen een goed weekend!!

Laatst bewerkt:
haha,

Dit keer was het een zwarte onderbox van me :rolleyes:
Net wat dikker, dus degleijker spul!
Ook de bril nog wat fijner op mijn neus passend gemaakt. De bril zit nu als gegoten:).

haha.

Succes met de maiden! Zo te zien klaart het op daar bij jullie. Wel een windkracht 3.

haha,

Succes met de maiden! Zo te zien klaart het op daar bij jullie. Wel een windkracht 3.

Thanks
Kreeg net een berichtje dat er aardig wat wind stond, maar dat zijn we wel gewend :D
Mag de pret niet drukken....

*edit*

Mag de pret wel drukken...
35 km per uur met uitschieters tot 57 km per uur . te harde wind dus.
Dat is windkracht 5 met uitschieters t/m 7 HHmmzzzz...

Even afwachten wat het aan het eind van de middag doet. :evil:

Laatst bewerkt:
Vandaag heerlijk gevlogen weer met Fransbr. Voor het eerst 2 keer gestart en geland met FPV. ( Frans gooide op ). Perfect helder weer ! Fantastisch uitzicht !

Je zult mij NOOIT meer horen zeggen "maar 400 meter weg"
Iets te lang door vliegen en je moet 400 meter over een zeer drassig weiland lopen om je vliegtuig op te halen. Dat is best wel ver !!!! :-)

Filmpje staat in de upload. link volgt.

Hier het Filmpje. Het water wat je ziet is het ijsselmeer. De grote rookpluim Centrale Hemweg.

Op 1 of andere manier lukt het mij niet om in HD te uploaden. Ga ik mee verder stoeien. En een nieuwe persoonlijk record. max 750 meter :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Frank: PRACHTIG filmpje!!! Echt heel mooi, geweldige die polders met al dat water. Je kistje ligt mooi stabiel in de lucht. hehe, muziekje komt goed uit. Misschien je camera iets hoger plaatsen?

MVG. Robert.

Oef die landing op de grind! Een mooie dutswaardige ondergrond:P
Ziet er verder erg goed uit Frank! Dat filmpje leent zich prima voor een deshaker:)!
Heel mooi die vlieg omgeving. Volgens mij was dit de plek waar de eerste meet 'n greet werd georganiseerd.
keep em coming:)
Super!

Dat filmpje leent zich prima voor een deshaker:)!
Heel mooi die vlieg omgeving. Volgens mij was dit de plek waar de eerste meet 'n greet werd georganiseerd.
keep em coming:)
Super!

Is dat goed of slecht een deshaker?? Wat is dat ??
[edit] google is your friend. Zal hem er vannavond eens doorheen halen :-) Dank !!

Inderdaad, vlieg samen met Fransbr en dit is een favoriet plekje nu :-)

Laatst bewerkt:
Kijk en hierop had ik gehoopt:mrgreen:

Als jij nou eens even flink gaat spelen met Virtual Dub dan kun jij mij mooi uitleggen hoe dat nou goed te doen :mrgreen:

Haha

(erg benieuwd:rolleyes:)

Ik lees met plezier alle FPV berichtjes door, en zo nu en dan een linkje met een mooi filmpje erbij maakt het echt compleet !

Door zulke filmpjes als dit weet ik zeker dat ik ook aan het FPV ga beginnen :-)

Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn en ik lees (stilletjes) lekker mee ;-)

Ik lees met plezier alle FPV berichtjes door, en zo nu en dan een linkje met een mooi filmpje erbij maakt het echt compleet !

Door zulke filmpjes als dit weet ik zeker dat ik ook aan het FPV ga beginnen :-)

Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn en ik lees (stilletjes) lekker mee ;-)

En zo is het bij mij ook begonnen....

Nu afwachtend op mooi weer voor mijn maiden FPV.....

Back