Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

Oja goed dat je het zegt! Ga het meeste morgen bestellen zal altijd wel wat vergeten maar dat bestellen of maken we dan zelf bedankt voor jullie goede hulp! Bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde op zich ook zo veel mogelijk bij HK EU warehouse bestellen, maar heb uiteindelijk toch alles bij HK Int. moeten bestellen omdat EU bijna niks op voorraad had en de paar dingen van mijn lijst die ze op voorraad hadden, waren zo veel duurder dat het voor mij geen zin had.
Zelfs de LiPo uiteindelijk bij HK Int. besteld.
En de (betere) motoren via eBay & Banggood

Zou lipos gewoon hier bij eu warehouse kopen scheeld een heleboel verzendkosten die vaak gebonden zijn voor de lipo vluchtmoeilijkhedengedoe. Ze kunnen moeilijk gaan doen met de airmail..

Dat was ook mijn idee.
Maar EU had m telkens niet op voorraad en uiteindelijk was het incl. verzendkosten nog steeds goedkoper vanuit Int. warehouse

Zoals ik al zei, neem gewoon goede propellers van Multirotorparts als je daar de Sunny's besteld. Die zijn vele malen beter dan de HK props.

Ja klopt maar ook heel erg duur :( maar ik kijk wel ff waar ik ze bestel denk dan multirotorparts (heb de motoren al besteld)

De prop adapter is idd 5mm. Die propellers van HK zijn ook voor de Phantom en Walkera bedoeld, dus weet je niet zeker of die passen op de Sunny's. Kijk ook nog goed welke propellers je gaat gebruiken, afhankelijk van het aantal cellen in de lipo kun je die met de beste efficiëntie uitzoeken. Er staat een mooie datachart op multirotorparts. Je duur? Helemaal niet, HK is extreem goedkoop en je krijgt dan ook wat je betaalt. Hier betaal je iets meer dan een euro per propeller voor kwalitatief hele goede. Bedenk wel dat je quad als het ware aan de propellers hangt bij het vliegen, dus die mogen wel van goede kwaliteit zijn.

Ja klopt je hebt volkomen gelijk maar ik heb props van 8x4.5 die kan een 980kv wel aan toch? Weet niet in welke maten ze meten in dat tableletje

3s 980kv en 8" is idd wel klein... beter 10x5 eprop graupner.

of gemfan carbon versterkt.
of anders HQ carbon versterkt. de laatste 2 bij menno te krijgen.

Als ik 8" props op 1000kv motoren gooi verlies je heel veel power hover is dan bij 75% pas. Voor 980kv beter 9" of 10" ga proberen mijn sunnysky op 4s zelf met 10" proberen.

Oke dus zelfs 10" props ik dacht dat jullie zijden dat 8" beter is voor 980kv. Of gelde dat alleen bij die hk?

Back