raf
Forum veteraan
hallo
hier vinden jullie de foto's
voor mij makkelijker om ze te uploaden
http://users.pandora.be/mycl/forum/
enige uitleg er bij
op het dunnen gedeelte zit de sturing voor de pomp+enige kleine accu"s (2.5 amp)om de spannig voor de pomp op een hoger niveau te krijgen
daarna zit de pomp
achter de pomp zit de speedcontroler met daar onder weer twee accu's 3.3 amp voor de motoren
dan de baxterzak die als duiktank dienst doet
dan weer een stel accu's 3.3 voor de motoren
boven op die accu's zit de 600R ontvanger van graupner
dan drie mini servo's voor de bediening van de voorste,achterste en richting roeren
het gedeelte met de motoren is hier niet op te zien
daar dit nog in de shop licht (de aluplaat moet nog aangepast worden )deze zorgt voor koeling van de motoren.
dan zie je de achterkant van de kriek met de stuurstangen de water toevoer en de assen
de wtc heeft vooraan deze rare vorm anders kon hij niet zo diep in de romp en verloren we nog eens 15 cm plaats
ook weer een geheimpje de tech rek kan los van de romp
zo kan je er makkelijker aan werken en heb je minder kans om je romp te beschadigen tijdens deze werkzaamheden
de wtc kan in zijn geheel uit de romp geschoven worden om zo de boot tijdens het ballasten open te kunnen doen zonder dat je de wtc moet openen
e zo kan men het lood zodiep mogelijk in de romp leggen
dit om de stabiliteit te verhogen
er zijn nog mogelijkheden maar daar komen jullie zelf wel op
hoop hiermee iets te hebben kunnen bijdragen tot jullie verbeelding wat plaats jullie hebben tegenover ons
groeten raf
hier vinden jullie de foto's
voor mij makkelijker om ze te uploaden
http://users.pandora.be/mycl/forum/
enige uitleg er bij
op het dunnen gedeelte zit de sturing voor de pomp+enige kleine accu"s (2.5 amp)om de spannig voor de pomp op een hoger niveau te krijgen
daarna zit de pomp
achter de pomp zit de speedcontroler met daar onder weer twee accu's 3.3 amp voor de motoren
dan de baxterzak die als duiktank dienst doet
dan weer een stel accu's 3.3 voor de motoren
boven op die accu's zit de 600R ontvanger van graupner
dan drie mini servo's voor de bediening van de voorste,achterste en richting roeren
het gedeelte met de motoren is hier niet op te zien
daar dit nog in de shop licht (de aluplaat moet nog aangepast worden )deze zorgt voor koeling van de motoren.
dan zie je de achterkant van de kriek met de stuurstangen de water toevoer en de assen
de wtc heeft vooraan deze rare vorm anders kon hij niet zo diep in de romp en verloren we nog eens 15 cm plaats
ook weer een geheimpje de tech rek kan los van de romp
zo kan je er makkelijker aan werken en heb je minder kans om je romp te beschadigen tijdens deze werkzaamheden
de wtc kan in zijn geheel uit de romp geschoven worden om zo de boot tijdens het ballasten open te kunnen doen zonder dat je de wtc moet openen
e zo kan men het lood zodiep mogelijk in de romp leggen
dit om de stabiliteit te verhogen
er zijn nog mogelijkheden maar daar komen jullie zelf wel op
hoop hiermee iets te hebben kunnen bijdragen tot jullie verbeelding wat plaats jullie hebben tegenover ons
groeten raf