echtpaar wat elkaar al 23 jaar kent liggen smorgens in bed
zoals gewoonlijk laat de man smorgens in bed een flinke scheet
waarop de vrouw uit bed gaat vanwege de stank
op gegeven moment zegt ze als je zo doorgaat dan pers je je ingewanden er nog eens uit
weken later is de vrouw smorgens heel vroeg in keuken met de kalkoen bezig voor de feestdagen en ze hoort haar man en bedenkt dat ze de schaal met kalkoen ingewanden in een schaal heeft staan
zij naar boven met de schaal en heeel voorzichtig legt ze de inhoud onder de dekens in de pyama van haar man en gaat weer verder in de keuken
hoort ze tijdje later een flinke scheet en een gil
ze ligt op de keukenvlioer te rollen van t lachen
komt de man half uurtje later benden en kijkt haar vreemd aan
waarop de vrouw vraagt wat is er schat
nou zegt dr man
weet je nog dat je me laatst waarschuwde met windjes laten???
ik heb nu bij het windje laten inderdaad mn ingewanden eruit gescheten
maar heb het met wat geluk,handigheid,en een pot vaseline en deze 2 vingers heb ik het er weer in weten te krijgen

zoals gewoonlijk laat de man smorgens in bed een flinke scheet
waarop de vrouw uit bed gaat vanwege de stank
op gegeven moment zegt ze als je zo doorgaat dan pers je je ingewanden er nog eens uit
weken later is de vrouw smorgens heel vroeg in keuken met de kalkoen bezig voor de feestdagen en ze hoort haar man en bedenkt dat ze de schaal met kalkoen ingewanden in een schaal heeft staan
zij naar boven met de schaal en heeel voorzichtig legt ze de inhoud onder de dekens in de pyama van haar man en gaat weer verder in de keuken
hoort ze tijdje later een flinke scheet en een gil
ze ligt op de keukenvlioer te rollen van t lachen
komt de man half uurtje later benden en kijkt haar vreemd aan
waarop de vrouw vraagt wat is er schat
nou zegt dr man
weet je nog dat je me laatst waarschuwde met windjes laten???
ik heb nu bij het windje laten inderdaad mn ingewanden eruit gescheten
maar heb het met wat geluk,handigheid,en een pot vaseline en deze 2 vingers heb ik het er weer in weten te krijgen