Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank! Nee volgens mij hoeven er geen gaatjes in. Tenminste dat staat niet in de beschrijving en ik zag het op de foto’s van Piet ook niet.De bettingen zien er best leuk uit, maar moeten er geen gaatjes in voor de korvijnagels?
Veel succes met het stuurwiel, persoonlijk zou ik het niet aandurven dat te scratchen.
Ik ga zoeken. Ik heb nu een handleiding van Syren gedownload. Die hebben er ook een kit van. Dus mocht het echt niet lukken kan ik die altijd nog bestellenVolgens mij op msw kan je een pdf downloaden met een hele handige uitleg hoe je dit kan aanpakken.
Haha dank! Moedig vind ik het ook … verstandig? Da’s iets anders he…Dit wordt een moedige poging Eduard, veel succes met je stuurwiel![]()
Haha gelukkig! Mijn zoon zegt altijd: hoe hoger je de lat legt, hoe makkelijker je er onderdoor loopt… omdenken noemen ze dat geloof ikHaha.. geenszins de bedoeling om jouw lat te verhogen. Die ligt al hoog genoeg volgens mij!
Omdat het een zeer gedetailleerd Brits fregat is dacht ik inderdaad dat je het interessant zou vinden