Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik sluit me aan, nette romp voor de eerste keer!![]()
Inderdaad Peter, je kanonpoorten zijn ook netjes uitgehaald hoor.
+1Inderdaad Peter, je kanonpoorten zijn ook netjes uitgehaald hoor.
Ja, ben begonnen de eerste wand staat. Hoop eind volgende week de ruimte klaar te hebben. Dan schilderen en dan weer bouwen![]()
Bedankt voor het compliment! Ja, ik heb de metalen kozijntjes nog eens bekeken, maar er zitten echt heel scheve bij. Ik weet ook niet wat het voor materiaal is, keihard en breekt direct... Misschien is je idee zo gek nog niet, het geeft iets meer ruimte om wat mee te doen en er komt nog een 2e beplanking, die zou ik er misschien een stukje overheen kunnen laten lopen...Dat ziet er vreselijk netjes uit Peter, En als je metalen kozijnen nergens op lijken, dan kun je de gaten altijd nog wat groter maken om er houten kozijnen in te maken![]()
Bedankt HansDat ziet er toch best geslaagd ut hoor Peter die romp! Mischien is het mogelijk om de metalen frames te vervangen voor houten kozijntjes.
Hoi Sjors, het geeft niet. Dank voor de moeite!Hoi Peter,
Sorry voor de echt late reactie maar ik kan je helaas niet helpen.
Ik heb alles nagezocht van Corel maar ik had alleen Nederlandse beschrijvingen dus daar heb je dus niets aan.
Maar aan je bouw te zien kom je er zelf wel uit.
Ziet er goed uit zo.
Sjors
Thanks Herby. Ja, dat is inderdaad wel een groot voordeel van hout; je kunt er vrij veel mee doen en de 2e laag bedekt alles (hopelijk)Waar zie jij de Peregrine? Ik zie alleen maar punaises (grapje)
Zeer mooi opgelost dat foutje achteraan.
Dat is het voordeel van houtbouw met dubbele beplanking.
Je kan (bijna) alle fouten maken in de eerste beplanking. en hebt een zeer steile leercurve.
Bij de 2e laag gaat het dan al veel beter en weet je waar je moet op letten.
veel modelbouwplezier,