Hee hee RAF, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, zo bedoel ik het niet. Forum is bedoeld voor discussie, bij dezen dus....
Lezen kan ik sinds een paar jaar al best redelijk, ik lees letterlijk "
uitermate ongeschikt om met glasdoek aan te brengen". Dit is grote onzin, ik sta nog steeds 100% achter die uitspraak (don't shoot me, is maar een mening

).
Ik zeg dat niet omdat ik één of ander etiket gevonden heb, niet omdat ik dat ergens op internet gelezen heb, niet omdat ik dat van Bernico (lees: niet-modelbouwer) gehoord heb en kan zo nog wel even doorgaan...
Ik zeg het omdat ik uit ervaring kan vertellen dat het perfect werkt. G4 voegt daarbij absoluut sterkte toe aan glasmatjes, zonder glasmat gaat het kapot, met mat niet. Ik ben ermee begonnen op aanraden van anderen die er al lang voor mij positieve ervaringen mee hadden.
je kan moeilijk glasdoek er zo op zetten dat blijft nie hangen
Kijk nog eens terug naar die foto van de 7 vliegbootjes. Die komen met behoorlijke snelheden op het water, glijden al dan niet bedoeld het strand op, over takken, wier en spul op het water, worden in winter vanaf sneeuw gevlogen etc. Deze krijgen dus heel wat voor hun kiezen.
Ondanks dat alles wil ik je beloven als bij 1 van deze kistjes het glasdoek loslaat, ik hier opnieuw zal posten, mijn excuus aan ga bieden en jou gelijk ga geven

roost: